۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۶
معرفی و آشنایی با انواع الکتروموتور چینی

معرفی و آشنایی با انواع الکتروموتور چینی

الکتروموتور های چینی در ایران از محبوبیت خاصی برخوردار هستند و بخش عظیمی از فروش را به خود اختصاص داده اند.

به گزارش بازار، انواع الکتروموتور چینی به صورت تکفاز و دو فاز در بازارهای جهانی مخصوصا ایران وجود دارد. با توجه به قیمت مناسب و تنوع توانی و دیگر مشخصات فنی الکتروموتور چینی، اکثر مصرف کنندگان به ویژه برای توان های پایین به این محصول روی می آورند. با توجه به پیشرفت شرکت های ایرانی در تولید انواع الکتروموتور متاسفانه یا خوشبختانه باز هم الکتروموتور های چینی از پرفروش ترین ها به شمار می روند.

برندهای الکتروموتور چینی

برندهای بسیاری از انواع الکتروموتور چینی در ایران وجود دارد که می توان به شرکت کاجیلی (KAIJIELI)، جیلیم (JLEM)، ارسم (ERCEM GUANGLU)، استریم (STREAM)، ایده ال (IDEAL)، جی ام کو (J.M.CO)، ایمپکس(IMPEX) و ... اشاره کرد.

در ادامه مقاله به معرفی چند برند می پردازیم.

الکتروموتور چینی کاجیلی (KAIJIELI)

برند کاجیلی یکی از محبوب ترین برندهای تولید کننده الکتروموتور چینی در ایران است؛ که محصولات خود را به صورت تکفاز و سه فاز و بازه توانی ۰.۰۶ الی ۳۱۵ کیلووات و با چهار سرعت ۷۵۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ و درجه حفاظت IP۴۵ و IP۵۵ روانه بازار می کند.

معرفی و آشنایی با انواع الکتروموتور چینی

الکتروموتور چینی استریم (STREAM)

از میان الکتروموتور های چینی در بازار ایران استریم برند شناخته شده ای است. که به طور کلی انواع الکتروموتور استریم به دو دسته تکفاز و سه فاز تقسیم می شود. استریم محصولات خود را در سری های زیر ارائه می کند.

  • سری ML تکفاز دو خازن (بازه توانی از ۰.۳۷ الی ۲.۲ کیلووات)

  • سری Y سه فاز ترمینال بغل (بازه توانی از ۰.۷۵ الی ۲۰۰کیلووات)

  • سری Y۲ سه فاز سنگین کار ترمینال بالا (بازه توانی از۰.۷۵ الی ۲۰۰ کیلووات)

  • سری Y۳ با ترمینال بالا و ترمیستور حرارتی (بازه توانی از۰.۷۵ الی ۲۰۰ کیلووات)

الکتروموتور چینی جی ام کو (J.M.CO)

یکی از برند های چینی که بسیار مقرون به صرفه است همین برند جی ام کو است که در بازار ایران هم موجود است. جی ام کو الکتروموتور های خود را به دو دسته تکفاز و سه فاز و با پوسته آلمینیومی و چدنی و بازه توانی ۰.۱۸ الی ۲۰۰ کیلووات تولید می کند.

الکتروموتور چینی ارسم گوانگلو (ERCEM GUANGLU)

یکی دیگر از برند های چینی الکتروموتور با کیفیت موجود در بازار ایران گوانگلو است که به سفارش شرکت جهان موتور در چین تولید می شود.

انواع الکتروموتور های چینی گوانگلو به صورت تکفاز و سه فاز و در بازه توانی ۰.۰۹ الی ۴۰۰ کیلووات و در دورهای ۷۵۰، ۱۰۰۰، ۱۵۰۰ و ۳۰۰۰ با دو پوسته آلمینیومی و چدنی به بازار عرضه می شوند.

الکتروموتور چینی جلیم (JLEM)

الکتروموتور جلیم هم یکی از معروف ترین برند های الکتروموتور چینی در دنیا است که به بیش از ۸۰ کشور صادر می شود. جلیم محصولات خود را مطابق استاندارد جهانی تولید می کند.

جیلیم الکتروموتور های خود را فقط به صورت سه فاز و با پوسته چدنی و در بازه توانی ۷.۵ الی ۴۵۰ کیلووات تولید می کند.

قیمت الکتروموتور چینی

قیمت الکتروموتور های چینی را می توان بر اساس جنس بدنه و توان آنها سنجید. اما دیگر نکته ای که در قیمت گذاری این موتور ها تاثیر دارد اعتبار شرکت سازنده است.

برای کارهایی که نیاز به توان های بالاتری دارند الکتروموتور های کاجیلی، جلیم و ارسم گوانگلو موتور های با توان بالا تولید می کنند و برای کار های سنگین پیشنهاد می شود و اقلب قیمت بالاتری نسبت به دیگر الکتروموتور های چینی دارند.

برند های استریم و جی ام کو چینی هم از کیفیت بالایی برخوردار هستند ولی شرکت های ایده ال و ایمپکس با قیمت پایین تری عرضه می شوند و بسیار مورد پسند در بازار هستند.

نمایندگی الکتروموتور چینی در تهران

فروشگاه توان صنعت به عنوان برترین وارد کننده و نمایندگی انواع الکتروموتور چینی، ایرانی و اروپایی در تهران، با کادری مجرب متشکل از کارشناسان خبره در حوزه صنعت می توانند خریداران را در جهت انتخاب و خرید محصول، با مناسب ترین قیمت و خدمات پس از فروش معتبر راهنمایی کنند.


 

کد خبر: ۲۹۸٬۱۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha