۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۰
گرانی یکباره شن و ماسه در گلستان پروژه های عمرانی را متوقف کرد 
رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان: 

گرانی یکباره شن و ماسه در گلستان پروژه های عمرانی را متوقف کرد 

گرگان- رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان گفت: گرانی شن و ماسه علاوه بر اینکه صنعت ساختمان را تحت تاثیر قرار داده، پروژه های عمرانی و پل ها را شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، بهرام سیفی عصر سه شنبه در دومین جلسه کمیسیون احداث و خدمات فنی و مهندسی اتاق بازرگانی گرگان که با موضوع گرانی شن و ماسه در گلستان برگزار شد، اظهار کرد: آخرین شورای فنی که سال گذشته با حضور استاندار برگزار شد به جد این موضوع مطرح شد که قیمت ها باید کنترل شود.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان با بیان اینکه جلساتی با سازمان صمت برگزار اما به خروجی منتهی نشده است، افزود: متولی قیمت شن و ماسه صمت است و مسئولان این سازمان قیمت های فعلی را قبول ندارند اما اکنون شن و ماسه در بازار با همین قیمت ها در حال فروش است.

وی گفت: گرانی شن و ماسه علاوه بر اینکه صنعت ساختمان را تحت تاثیر قرار داده، پروژه های عمرانی و پل ها را شدیدا تحت تاثیر قرار می دهد.

سیفی با بیان اینکه پروژه های عمرانی تابعی از تورم جامعه است، بیان کرد: ظرف سه سال اخیر شاخص های تعدیل و فهرست بها سه برابر شده اما قیمت شن و ماسه و بتن پنج برابر افزایش یافته است.

وی انتقاد کرد: جلسات زیادی برگزار شده اما متولی باید پاسخگو باشد.

رئیس انجمن پیمانکاران عمرانی گلستان افزود: در پروژه های عمرانی قیمت تمام شده به یکباره دو برابر می شود اما شاخص های تعدیل بانک مرکزی کمتر از این افزایش است.

وی یادآور شد: در استان گلستان به یکباره شاهد افزایش قیمت شن و ماسه بوده ایم این در حالی است که در استان های همجوار اینگونه نیست.

کد خبر: ۲۹۷٬۵۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha