۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۴
جیب ‌بری به سبک فروشگاه‌ های فرودگاه ترکیه، در تور ترکیه از کجا خرید کنیم؟

جیب ‌بری به سبک فروشگاه‌ های فرودگاه ترکیه، در تور ترکیه از کجا خرید کنیم؟

فرودگاه‌های ترکیه یک مکان پر رفت‌وآمد محسوب می‌شوند که همیشه شلوغ و پر سروصدا هستند.

به گزارش بازار، فرودگاه‌های ترکیه یک مکان پر رفت‌وآمد محسوب می‌شوند که همیشه شلوغ و پر سروصدا هستند. این فرودگاه‌ها باتوجه به حجم جمعیت بالایی که دارند، تمامی خدمات را عرضه می‌کنند؛ اما به دلیل شلوغی دائمی، فروشگاه‌ها و مراکز موجود در فرودگاه‌های ترکیه، اجناس را با گران‌ترین قیمت به فروش می‌رسانند. پیشنهاد می‌کنیم اگر قصد سفر به ترکیه را دارید، از دیگر مراکز خرید آن دیدن کنید. مثلاً در استانبول مراکز ارزان‌تری وجود دارد که اجناس با کیفیتی را ارائه می‌دهند و شما با استفاده از تور استانبول می‌توانید از این مراکز بازدید کرده و تجربه یک خرید لذت‌بخش را داشته باشید.

فروشگاه‌ های گران قیمت در فرودگاه‌ های ترکیه

به دلیل پرجمعیت بودن فرودگاه‌ها و پرتردد بودن این مکان، فروشگاه‌های زیادی وجود دارد که اجناس مختلفی را با هزینه‌های هنگفتی عرضه می‌کنند که برخی از این فروشگاه‌ها به شرح زیر هستند:

  • فروشگاه ایرساید: این فروشگاه در بخش خروجی پرواز داخلی قرار گرفته است که بسیار پر رفت‌وآمد بوده و اکثر اجناس مورد نیاز از پوشاک و جواهرات گرفته تا لوازم جانبی و... را می‌فروشد.

  • فروشگاه لند ساید: فروشگاه‌هایی در قسمت خروجی پروازهای خارجی وجود دارد که اجناس بسیار کاربردی را عرضه می‌کنند. این فروشگاه‌ها بیشتر نیازهای دارویی را برطرف کرده‌اند. در این فروشگاه‌ها از داروخانه گرفته تا لوازم جانبی و پوشاک به فروش می‌رسد.

  • فروشگاه‌های غذایی: بیشترین جمعیتی که در فرودگاه جمع‌ می‌شوند در قسمت فروشگاه‌های غذایی فرودگاه است؛ زیرا مسافرانی که در طول سفر خسته شده‌اند، با نشستن در این محیط‌ها کمی از خستگی خود می‌کاهند، اما همین غذاها و نوشیدنی‌های عرضه شده در این فروشگاه‌ها بسیار گران است.

در تور ترکیه از کجا خرید کنیم؟

به دنبال هر چیزی که می‌گردید، می‌توانید در مراکز خرید موجود در استانبول ترکیه آن‌ها را پیدا کنید. خرید در استانبول به گونه‌ای است که باتوجه به بودجه‌ای که دارید، می‌توانید اجناس مورد نظر خود را پیدا کنید. قیمت‌ اجناس در این مراکز خرید از گران‌ترین و لوکس‌ترین برندها گرفته تا برندهای باکیفیت؛ اما ارزان‌ وجود دارد. با خرید از مراکز استانبول به‌جای خرید از فروشگاه‌های موجود فرودگاه این کشور، تجربه یک خرید دل‌نشین و ارزان را داشته باشید.

ارزان‌ ترین مراکز خرید در استانبول

برای اینکه از فروشگاه‌های فرودگاهی با قیمت‌های گران خرید نکنید، بهتر است به دنبال مراکز خرید ارزان قیمت در استانبول باشید که علاوه‌بر کیفیت، هزینه کمتری نیز پرداخت کنید. در استانبول مراکز متعددی وجود دارد که از قیمت‌های خوبی برخوردار هستند و تنوع بالایی در فروش اجناس خود دارند. این مراکز خرید، شما را از پرداخت هزینه‌های هنگفت در فروشگاه‌های فرودگاهی نجات می‌دهند و تجربه یک سفر ِلذت‌بخش و کم‌هزینه‌تر را برای‌تان به ارمغان می‌آورند.

مرکز خرید مال آف استانبول

مرکز خرید مال آف، از ارزان‌ترین مراکز خرید در استانبول بوده که بسیار بزرگ و وسیع است. تنوع اجناس با هزینه‌های مقرون‌ به صرفه از مزیت‌های این مرکز خرید محسوب می‌شود. همچنین مرکز خرید مال آف تخفیفات بسیاری دارد. پیشنهاد می‌کنیم غذاها و سوشی‌های این فروشگاه را حتما مزه کنید. در این فروشگاه انواع لوازم خانگی و اسباب‌خانه، انواع پوشاک بزرگسال و کودک، کیف و کفش، لوازم صوتی، تصویری و دیجیتالی، شهربازی‌های سرپوشیده، سینما و داروخانه وجود دارد.

  • ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب

  • آدرس: استانبول واقع در بلوار سلیمان دمیرل

مرکز خرید اولیویوم استانبول

یکی ارزان‌ترین مراکز خرید استانبول که خدمات رفاهی متعددی نیز دارد، مرکز خرید اوت لت اولیویوم است که بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این مرکز خرید در مناطق کارگرنشین استانبول واقع شده و اجناس آن باقیمت مناسب‌تری به فروش می‌رسند. با اینکه این مجموعه از ارزان‌ترین فروشگاه‌های استانبول محسوب می‌شود؛ اما برندهای اصل و لوکس نیز در آن وجود دارد. این مجموعه رستوران، فودکورت، سالن‌های غذاخوری، سینما و بازی بولینگ، انواع اجناس لوازم خانگی، فروش پوشاکی که فصل آن‌ها گذشته و کالاهای موردنیاز با کیفیت را دارد.

  • آدرس: استانبول منطقه زیتین بورنو

  • ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید اولیویوم استانبول

مرکز خرید بی‌ اغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی‌ اوغلو ایش در نزدیکی میدان تکسیم قرار گرفته و یک موقعیت مکانی عالی دارد. دسترسی به این مرکز خرید بسیار راحت است؛ به همین دلیل این مرکز خرید از محبوب‌ترین مراکز خرید در استانبول به حساب می‌آید. اجناس موجود فروشگاه‌های این مجموعه از قیمت‌های کمی برخوردار هستند. این مرکز خرید با نزدیکی به بازار بزرگ استانبول طرفدار زیادی داشته و همیشه افراد در این مکان در حال رفت‌وآمد هستند. اگر قصد خرید لباس و پوشاک را دارید، حتما از این مرکز خرید بازدید کنید؛ زیرا جز بهترین مراکز خرید پوشاک در استانبول شناخته می‌شود.

  • ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۳ شب

  • آدرس: استانبول خیابان استقلال میدان تکسیم

مرکز خرید اوت لت استارسیتی استانبول

یکی از مراکز بزرگ استانبول که به تازگی تاسیس شده، مرکز خرید اوت لت استارسیتی است. در این مجموعه از انواع مختلف حراج‌ها برخوردار می‌شوید و کالاها و برندهای مختلف را با قیمت ارزان‌تری پیدا می‌کنید. این مرکز خرید نزدیک به فرودگاه آتاتورک بوده و شما می‌توانید به راحتی و با قیمت مقرون ‌به صرفه‌تری اجناس مورد نیاز خود را خریداری کنید. همچنین در اطراف این مرکز، فروشگاه‌های حراجی پوشاک زیادی واقع شده که اگر وقت کافی برای گشتن دارید، حتما از آن‌ها نیز دیدن ‌کنید. در این مرکز خرید انواع برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی، انواع پوشاک کودک و بزرگسال، لباس‌های ورزشی، وسایل آشپرخانه و لوازم دکوری را می‌توانید تهیه کنید.

  • آدرس: استانبول منطقه ینی بوستا ترکیه

  • ساعت بازدید: از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

مرکز خرید استانبول مال در استانبول

مرکز خرید استانبول مال علاوه بر فروشگاه‌های تجاری، امکانات رفاهی زیادی دارد و افرادی که برای بازدید از این مجموعه می‌آیند، علاوه بر خرید، به تفریح نیز می‌پردازند. برای گشت‌وگذار در استانبول مال حداقل نصف روز باید زمان بگذارید تا از تمام امکانات رفاهی و تجاری آن استفاده کنید. در این‌ مجموعه چندین فوت‌کورت و رستوران، شهربازی، سینما و فروشگاه‌های تجاری با انواع مختلف اجناس مورد نیاز افراد وجود دارد که این مرکز را به بزرگ‌ترین مرکز تفریحی و تجاری در استانبول تبدیل کرده است.

  • ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب

  • آدرس: استانبول بلوار آتاتورک نزدیک مترو مسکو

بهترین زمان خرید و بازارگردی در ترکیه

یکی از دغدغه‌های موجود در بین افراد، زمان مناسب خرید در ترکیه است. باید بدانید که سفر به ترکیه و خرید ارزان از آن‌جا در هر زمانی ممکن است؛ حتی اگر در زمان جشنواره‌ها و تخفیفات‌ هم نباشد، بازهم امکان خرید ارزان از ترکیه را دارید. در کشور ترکیه، به خصوص استانبول، مراکز خرید همیشه تخفیفات خوبی را در اجناس خود لحاظ می‌کنند؛ اما به طور کلی بهترین زمان برای خرید، اوایل فصل تابستان و اوایل فصل زمستان است. در زمستان تخفیفات و جشنواره‌های کریسمسی موجود است و در تابستان تخفیفات تابستانی بسیاری بر اجناس قرار می‌گیرد.

بهترین زمان خرید و بازارگردی در ترکیه

سخن پایانی

زمانی که قصد سفر به ترکیه را دارید و به این کشور سفر می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از فروشگاه‌های داخل فرودگاه خرید نکنید و حتما به مراکز خرید و بازارهای موجود در شهر مقصد رفته تا خریدی با کیفیت و ارزان را تجربه کنید. در فروشگاه‌های فرودگاه‌ اجناس را با قیمت چندین ‌برابر عرضه می‌کنند. شما با بازدید از مراکز خرید مختلف از تخفیفات مختلفی نیز برخوردار می‌شوید. همچنین اگر نتوانستید در زمان حراج‌های مختلف به این کشور سفر کنید، نگران نباشید؛ زیرا با گشت‌وگذار بیشتر در مراکز خرید باز هم می‌توانید کالای موردنظر را با قیمت مناسب پیدا کنید.

کد خبر: ۲۹۷٬۰۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha