۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۳
انتخاب و معرفی جوان اول صنعت کشور
طی مراسمی با حضور وزیر صمت صورت گرفت

انتخاب و معرفی جوان اول صنعت کشور

عباس علی آبادی وزیر صمت طی مراسمی از نخبگان اجتماعی جامعه و جوانان کارآفرین ملی، واحدهای نمونه و پیشکسوت صنعتی تجلیل به عمل آورد.

بازار، گروه آب و انرژی: بیست و هشتمین مراسم گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس اتاق ایران، هیات رئیسه اتاق ایران و معاون وزارت صمت و جمعی از فعالان و بزرگان حوزه اقتصادی کشور در سالن اجلاس سران برگزار شد که در این‌مراسم از "محسن شریعتی " به عنوان "برترین کارآفرین جوان ملی کشور" در سال ۱۴۰۳ تجلیل شد.

روز ملی صنعت و معدن فرصت مناسبی بود تا طی مراسمی علاوه بر تجلیل از نمایندگان برندهای برگزیده صنعتی و موفق‌ترین تولیدکنندگان داخلی، نگاه ویژه‌ای به جنبه‌های مختلف مهم‌ترین قوه محرکه اقتصاد کشور یعنی بخش صنعت و معدن شود.
صنعت و معدن، زیرساخت اقتصاد، اشتغال و تولید ناخالص ملی در بسیاری از کشورهای جهان است. در ایران نیز با توجه به نگاه ویژه و سیاست‌های کلانی که برای پیشرفت کشور برنامه ریزی شده است، اقتصاد دانش بنیان و بخش صنعت از مهم‌ترین فاکتورهای توسعه محسوب می‌شود.
یکی از مهمترین بخش های مراسم امسال با هدف تاکید بر اهمیت کارآفرینی در جامعه، تجلیل از نخبگان اجتماعی جامعه و کارآفرینان جوان کشور بود. در این مراسم علاوه بر تقدیر از جوانان کارآفرین ملی، واحدهای نمونه و پیشکسوت صنعتی نیز معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.
لازم به ذکر است، در مراسم دیگری که به همین مناسبت توسط خانه صنعت و معدن خراسان رضوی برگزار شد، "شرکت کشت و صنعت شیفته آرای شرق" به عنوان "واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۳" انتخاب و مدیر عامل آن با اهدای لوح و تندیس مورد تجلیل قرار گرفت.
شرکت تولیدی صنایع غذایی کشت و صنعت شیفته آرای شرق با نام تجاری "شهدین " و " شیفته " با ظرفیتی بالغ بر بیش از بیست هزار تن جهت تولید انواع رب، کمپوت، کنسرو غیر گوشتی، مربا و ترشی در حرکتی هدفمند و مشتری مدار با پشتوانه بیش از نیم قرن تجربه با متخصصین امر و استفاده از جدیدترین دستگاه ها و تکنولوژی روز، به کیفیتی مطلوب در تولید محصولات خود دست یافته است.
این شرکت ضمن احترام به حقوق مصرف کنندگان و با بهره گیری از آزمایشگاه های مجهز به منظور انجام آزمون های کیفی مربوطه موفق به دریافت استانداردهای ملی ایران و گواهینامه های معتبر بین المللی در زمینه سیستم های مدیریت ایمنی مواد غذایی شده است.

کد خبر: ۲۹۶٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha