۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰
یک هزار و ۵۱۵ دستگاه ماینر در جنوب استان کرمان شناسایی شده است
مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان:

یک هزار و ۵۱۵ دستگاه ماینر در جنوب استان کرمان شناسایی شده است

کرمان- صدیقی، مدیر عامل شرکت توزیع برق جنوب کرمان گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۵۱۵ دستگاه ماینر در حوزه تحت پوشش این شرکت شناسایی شده است.

حمزه صدیقی در خصوص دستگاه های رمز ارز اظهار کرد: افرادی که مبادرت به این امر می ورزند عملا از برقی که از محل مالیات و منابع مردم تولید می شود، سواستفاده شخصی می کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان گفت: این افراد باید مانند مابقی کسب و کارها از راه قانونی پیش بینی شده، مجوزها را دریافت کنند و بدون آسیب به تامین برق مردم، صنوف و... در چارچوبهای مشخص شده درآمد کسب کنند.

صدیقی با اشاره به شناسایی این افراد گفت: جرائم بسیار سنگینی برای افراد سواستفاده گر در نظر گرفته شده است و به شدت با آنها برخورد می شود.

وی با اشاره به بروزرسانی دستورالعمل ارائه پاداش گفت: اخیرا ابلاغ شده است که به ازای هر دستگاه ماینری که افراد گزارش دهند یک تا ۲۵ میلیون تومان پاداش به فرد گزارش دهنده پرداخت شود.

صدیقی گفت: تاکنون نزدیک به یک هزار و ۵۱۵ دستگاه در حوزه تحت پوشش شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان شناسایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق جنوب استان کرمان از معرفی این افراد به سیستم قضایی خبر داد و اعلام کرد: مراجع قضایی افراد گفته شده را جریمه کرده اند. امیدواریم این افراد در چارچوب قانون فعالیت کرده و به مردم آسیب وارد نکنند.

کد خبر: ۲۹۶٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha