۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۷
۱۳ مدرس زبان چینی

۱۳ مدرس زبان چینی

زبان چینی امروزه به خود علاقه مندان بسیاری را جذب کرده است. این زبان بعد از زبان انگلیسی پر گوینده ترین زبان جهان، از این رو افراد زیادی هستند که علاقه مند به یادگیری زبان چینی میباشند.

به گزارش بازار، زبان چینی امروزه به خود علاقه مندان بسیاری را جذب کرده است. این زبان بعد از زبان انگلیسی پر گوینده ترین زبان جهان، از این رو افراد زیادی هستند که علاقه مند به یادگیری زبان چینی میباشند. اگر شما هم علاقه مند به یادگیری زبان چینی هستید مطمئنا یکی از مهم ترین چالش هایی که با آن رو به رو می شوید، انتخاب بهترین مدرس زبان چینی است. ما در این مقاله ۱۳ مدرس زبان چینی که میتوان به آنها لقب بهترین مدرس زبان چینی را داد معرفی خواهیم کرد.

باید بدانید که چین بزرگ ترین اقتصاد جهان را دارا است و یادگیری زبان چینی و مسلط شدن بر آن می تواند فرصت های شغلی جدید و خوبی را برای شما به وجود آورد. یادگیری زبان چینی از بهترین مدرس زبان چینی باعث می شود تا شما بتوانید با بیش از یک میلیارد افراد جهان ارتباط برقرار کنید. یادگیری زبان چینی می تواند در سفر های خارجی، تعاملات تجاری، سفر و گردشگری نیز برای شما مفید باشد. ما به شما کمک می کنیم تا بهترین مدرس زبان چینی را برای یادگیری زبان چینی انتخاب کنید. ابتدا باید بدانید مدرس خوب کسی است که تسلط کافی بر زبان داشته باشد. از دیگر ویژگی های یک مدرس خوب می توان به سابقه و تجربه ی بالای آن اشاره کرد.

۱ : مدرس زبان چینی مهسا پرهیزکار

استاد مهسا پرهیزکار، مدرس زبان انگلیسی و چینی است. این مدرس با تجربه و سابقه ی بالا و درخشان زبان آموزان زیادی را آموزش داده است. استاد پرهیزکار تدریس زبان چینی را به صورت مبتدی تا پیشرفته به علاقه مندان یادگیری زبان چینی ارائه میدهد. این استاد به صورت مجازی و حضوری تدریس میکند. بیشتر زبان آموزان استاد مهسا پرهیزکار کودک و نوجوان است. اگر شما قصد دارید فرزندتان برای یادگیری زبان چینی و انگلیسی، بهترین مدرس زبان چینی و انگلیسی را داشته باشد مطمئنا استاد پرهیزکار گزینه ی خوبی برای شماست.

۲ : الهام جعفری

خانم الهام جعفری یکی از برجسته ترین و بهترین مدرس زبان چینی است. این استاد زبان چینی را در شانگهای چین فرا گرفته و تسلط کافی بر زبان چینی دارد. استاد الهام جعفری لیسانس ادبیات چینی داشته و  در حال حاضر مترجم و مدرس زبان چینی در کشور است. خانم جعفری در دانشگاه تهران مشغول به فعالیت می باشد و از افتخارات او می توان به تالیف بالا ترین سطح کتاب چینی اشاره کرد. این استاد تمام مقاطع HSK و تجاری چینی را تدریس می کند از این رو می توان به آن لقب بهترین مدرس زبان چینی را داد.

۳ : محمد عرب

محمد عرب فارغ التحصیل رشته تجارت چینی از دانشگاه پکن چین است. آقای عرب زبان چینی را به مدت دو سال در این کشور یاد گرفته و در حال حاضر مدرس زبان چینی در دانشگاه سنت پترزبورگ می باشد. این استاد زبان چینی HSK را در پنج سطح به زبان روسی نیز تدریس می کند. محد عرب سابقه ۵ ساله در تدریس زبان چینی دارد و شما می توانید برای یادگیری زبان چینی با استاد ارتباط بگیرید.

۴ : مدرس زبان چینی دینا جعفری پناه

دینا جعفری پناه فارغ التحصیل رشته زبان و ادبیات چینی از دانشگاه علامه طباطبایی است. استاد جعفری پناه دارای ۵ سابقه تدریس زبان چینی دارد و برگزار کننده دوره های مختلف مانند HSK میباشد. دینا جعفری پناه آموزش زبان چینی به کودک تا بزرگسالان را به عهده می گیرد. خانم جعفری پناه می تواند برای یادگیری زبان چینی گزینه ی مناسبی باشد چرا که این استاد با عنوان بهترین مدرس زبان چینی نیز شناخته می شود.

۵ : سعید شبانی

سعید شبانی دکتری حقوق از دانشگاه چین دارد. این استاد در چین اقدام به یادگیری زبان چینی کرده و پس از یکسال مشغول به تدریس این زبان شده. تجار زیادی که به چین سفر می کنند علاقه مند به یادگیری مکالمه برای کار روزمره بودند از این رو آقای شبانی موسسه ای را در چین تاسیس کرده است. افراد علاقه مند به یادگیری زبان چینی به صورت حضوری می توانند به چین سفر کرده و در موسسه ایشان مشغول به یادگیری شوند.

۶ : فاطمه جان ثاری

فاطمه جان نثاری فارغ التحصیل رشته زبان چینی از دانشگاه اصفهان است. این مدرس برای علاقه مندان زبان چینی به صورت خصوصی و حضوری کلاس برگزار میکند. این مدرس سابقه تدیس به صورت حضوری و غیر حضوری یا آنلاین را دارد.

۷ : مدرس زبان چینی حمید جهاندیده توابع

آقای جهاندیده توابع، زبان چینی را به صورت مبتدی و پیشرفته به گروه های سنی نوجوان، میانسال، بزرگسال و جوان آموزش میدهد. دوره مقدماتی و مبتدی این استاد دارای یک ترم ۱۶ جلسه ای با ۹ سرفصل است. اگر قصد یادگیری زبان چینی به صورت مبتدی را دارید بهترین مدرس زبان چینی برای شما آقای حمید جهاندیده توابع است.

۸ : شهره زارع

این مدرس فارغ التحصیل رشته زبان جچینی و دارای ۵ سال سابقه در تدریس آموزش زبان است. در کلاس های حانم ناظری می توانید به راحتی خواندن و نوشتن خط چینی و قواعد مربوط به زبان چینی را یاد بگیرید.

۹ : زهرا نصر

استاد زهرا نصر، یکی دیگر از مدرسان زبان چینی است که می توان به این استاد لقب بهترین مدرس زبان چینی را اختصاص داد. این مدرس باتجربه در زمینه ی تدریس زبان چینی، سابقه کار درخشانی را به ارمغان آورده است. استاد نصر در رشته ی ادبیات تحصیل کرده و تدریس زبان چینی خود را بر اساس کتاب های hsk ارائه می کند.

۱۰ : مرضیه لاله زار (جویائو)

مرضیه لاله زار، استادی باتجربه در زمینه تدریس و ترجمه زبان چینی می باشد. استاد لاله زار در رشته ی مهندسی محیط زیست در دانشگاه نجف آباد تحصیل نمود و بعد ها به دلیل علاقه ی بسیار به زبان ها، به سمت یادگیری زبان چینی کشیده شد. در نهایت این استاد، به نوعی بهترین مدرس زبان چینی بوده که در سطوح مبتدی تا حرفه ای، زبان چینی را تدریس می کند.

۱۱ : شهره زارع

استاد شهره زارع مدرس زبان های چینی، انگلیسی و فرانسوی می باشد. این مدرس، ۹ سال سابقه تدریس در موسسه های معتبر داشته و به زبان های انگلیسی، ترکی، چینی و فرانسوی مسلط می باشد. استاد زارع دارای مدرک hsk می باشد.

۱۲ : فاطمه هاجری

استاد هاجری یکی دیگر از مدرسان باتجربه زبان چینی می باشد. این مدرس به یادگیری خط زبان چینی اهمیت ویژه ای داده و در کلاس هایش معمولا بر روی توانایی زبان آموز در استفاده از زبان چینی بعنوان زبان مقصد تمرکز دارد. همچنین تدریس خط چینی در کلاس های این استاد صورت نگرفته و عموما به عنوان تکلیف زبان آموز ارائه می شود.

۱۳ : مدرس زبان چینی امیرعلی حاج میر

استاد امیرعلی حاج میر یکی از بهترین مدرسان زبان چینی می باشد. این استاد مجرب در کشور چین به زندگی و تحصیل پرداخته است. او به لهجه و نوع گویش درست چینی مسلط بوده و در مکالمه زبان چینی و زبان چینی عمومی تخصص دارد.

پیسنهاد میکنیم مقاله بهترین مدرس زبان انگلیسی و بهترین مدرس اینستاگرام را از وبسایت top۱۳ به آدرس https://top۱۳.ir مراجعه کنید .

کد خبر: ۲۹۶٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha