۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۷
۴۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن فروش اقساطی شد

۴۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن فروش اقساطی شد

مدیرعامل بانک مسکن از امضای قرارداد ۳۶۷ هزار و ۱۸۶ واحد نهضت ملی در بانک مسکن در قالب ۵۴ هزار و ۳۴۸ پروژه با اعتبار ۱۶۹ هزار و ۷۴۱ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش بازار، سیدعباس حسینی افزود: از ابتدای طرح نهضت ملی مسکن تا تاریخ ۱۹ تیر امسال، مجموعاً ۵۲۸ هزار و ۳۵۸ واحد مسکونی در قالب ۹۲ هزار و ۲ پروژه از سوی اداره کل راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، شرکت عمران شهرهای جدید، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، صندوق مسکن و قرارگاه امام حسن(ع) به بانک مسکن معرفی شده است.

وی با بیان این‌که از این تعداد ۲۰۹ هزار و ۸۵۹ واحد نیز خودمالک هستند، افزود: از مجموع مبلغ تأمین اعتبار پروژه‌های نهضت ملی مسکن، بانک مسکن ۹۷ هزار و ۲۶۲ میلیارد تومان به عنوان سهم‌الشرکه به سازندگان پروژه‌ها پرداخت کرده است.

وی یادآور شد: تاکنون تعداد ٣٩ هزار و ۴۵٨ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن نیز در بانک مسکن به بهره‌برداری و فروش اقساطی رسیده است.

مدیرعامل بانک مسکن گفت: سهمیه بانک مسکن در سه سال اول اجرای این طرح، ۲۵۹ همت و بیشترین سهمیه در شبکه بانکی است و عملکرد این بانک در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن نشان از همت مضاعف، جهت‌گیری مسئولانه و کار جهادی برای خانه‌دار کردن مردم دارد.

کد خبر: ۲۹۵٬۷۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha