۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
۲۵۰۰ مشاور املاک بدون جواز در استان تهران شناسایی شد
نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران:

۲۵۰۰ مشاور املاک بدون جواز در استان تهران شناسایی شد

بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: حدود ۲هزار و ۵۰۰ مشاور املاک بدون جواز در تهران شناسایی شده که از طریق این مشاوران املاک ما شاهد خرید وفروش های غیر قانونی هستم.

به گزارش بازار، داود بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک استان تهران با بیان اینکه در استان تهران از سال های گذشته شاهد فعالیت مشاوران املاک بدون جواز هستیم گفت: به طور قطع فعالیت مشاوران املاک های بدون جواز تاثیر بسیار زیادی بر زندگی مردم گذاشته و بسیاری از آنها بدون قانون و بدون ضابطه کار می کنند که همین اقدام آنها خود باعث می شود که تخلفات بسیار گسترده ای در این بخش صورت گیرد.

وی ادامه داد:تعداد زیادی از مشاوران املاک بدون جواز با حمایت و پشتیابی برخی از گروه ها سال های زیادی است که فعالیت کرده و همین اقدام آنها باعث شده که میزان گله مندی مراجعه کنندگان افزایش یابد .

بیگی نژاد بیان کرد: حدود دو هزارو۵۰۰مشاور املاک بدون جواز شناسایی شده که برخی از آنها سالها است که در مناطق مختلف شهر تهران فعالیت می کنند که باید با ورود و برخورد با این مشاوران املاک بتوانیم زمینه را برای خدمت رسانی سایر مشاوران املاک به مردم فراهم کنیم.

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک با بیان اینکه این تخلفات خود آسیب های مختلفی به مردم و مراجعه کنندگان وارد می کند افزود: بسیاری از مراجعه کنندگان آسیب های بسیار زیادی از قراردادهای که مراجعه کنندگان منعقد می کنند می بینند و از سوی دیگر این مشاوران املاک بدون پرداخت یک ریال مالیات سالیان زیادی است که در این حوزه فعالیت کرده و به نوعی در این مدت شاهد فرارهای مالیاتی زیادی از این مشاوران املاک هستیم.

او اظهار کرد: این در حالی است که بسیاری از مشاوران املاک در ست کار کشور با تخلفاتی که مشاوران املاک فاقد پروانه انجام می دهند مشکل دارند و باعث شده که سایر مشاوران املاک اقدام به پرداخت مالیات های نجومی کنند و در این زمینه باید نهادهای امنیتی ورود کنند.

کد خبر: ۲۹۵٬۷۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha