۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶
جور کمبود برق به صنایع استان یزد تحمیل می‌شود| اصلاح الگوی مصرف ضروری است
معاون اقتصادی استاندار یزد:

جور کمبود برق به صنایع استان یزد تحمیل می‌شود| اصلاح الگوی مصرف ضروری است

یزد- معاون اقتصادی استاندار یزد با تاکید بر اینکه اصلاح الگوی مصرف به تعامل همه دستگاه‌ها نیاز دارد افزود: با قطعی‌های منظم، جور کمبود برق به صنایع تحمیل می‌شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، محمد علی شاه‌حسینی در نشست تخصصی بررسی مدیریت مصرف برق در صنایع استان یزد با حضور اعضای انجمن تخصصی صنایع همگن فولاد، ذوب و ریخته‌گری، پس از شنیدن مسائل و مشکلات اعضای انجمن، راهکار و توصیه‌های مؤثری در رفع این مشکلات ارائه کرد.

وی با اشاره به ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین برق صنایع در فصل گرم سال، گفت: با وجود اینکه بارها بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تأمین برق در تابستان و گاز در زمستان برای واحدهای صنعتی و تولیدی تاکید می‌شود اما در سال‌های گذشته به منظور تأمین برق بخش خانگی، برق صنایع در برخی روزهای سال قطع می‌شد و این وضعیت خسارت‌های بسیاری به حوزه صنعت و تولید وارد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد افزود: در آستانه فرارسیدن فصل تابستان، ما در استان با شرایطی مواجه هستیم که کل کشور نیز کم‌وبیش با ابعاد مختلف آن دست‌وپنجه نرم می‌کند و برای مدیریت حوزه برق و اصلاح الگوی مصرف به تعامل همه دستگاه‌ها نیاز است.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha