۲۴ تیر ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۴
یک میلیون سهامدار از طریق سجام سود گرفتند

یک میلیون سهامدار از طریق سجام سود گرفتند

تعداد ۱۹ ناشر سود جاری و مطالبات بیش از یک میلیون و ۱۹۶ هزار سهامدار به مبلغ ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد تومان را از طریق اطلاعات سامانه سجام واریز کردند.

به گزارش بازار، جزییات واریز سود سهامداران در هفته سوم تیرماه سال جاری حاکی از آن است که ۱۹ ناشر سود جاری، سنواتی و حق تقدم یک میلیون و ۱۹۶ هزار و ۹۲۲ سهامدار را که شامل ۲ هزار و ۸۶۵ میلیارد و ۵۸۱ میلیون تومان می‌شود به حساب سجامی سرمایه گذاران واریز کردند.

واریز سود جاری ۱۷ ناشر

این گزارش می‌افزاید: در هفته سوم تیرماه امسال، ۱۷ شرکت « سرمایه‌گذاری‌بهمن، س‌.الماس‌حکمت‌ایرانیان، لیزینگ‌خودروغدیر، نفت‌ پارس، گروه‌توسعه‌مالی‌مهرآیندگان، گروه‌سایراشخاص‌بورس‌کالا، توسعه‌سامانه‌های‌نرم‌افزاری‌نگین، مولدنیروگاهی‌تجارت‌فارس، سیمان‌ غرب، سیمان‌ بجنورد، تولیدات‌پتروشیمی‌قائدبصیر، بیمه‌پاسارگاد، سیمان‌ شمال، سیمان‌ سفیدنی‌ریز، بانک‌تجارت، پتروشیمی‌پارس‌ و سرمایه‌گذاری‌گروه‌صنایع‌بهشهرایران» سود جاری یک میلیون و ۱۶۶ هزار و ۳۸۲ سهامدار که شامل ۲ هزار و ۷۹۹ میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان می‌شود به حساب آنها در سامانه سجام واریز شد.

واریز سود سنواتی یک ناشر

گفتنی است در این بازه زمانی، ۲ ناشر« سرمایه‌گذاری‌پردیس و کشت‌ و صنعت‌ چین‌ چین » سود سنواتی و حق تقدم ۳۰ هزار و ۵۴۰ سهامدار که شامل ۶۶ میلیارد و ۴۷۰ میلیون تومان می‌شود را توسط سپرده‌گذاری مرکزی پرداخت کردند.

کد خبر: ۲۹۵٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha