۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۸
وام کارتخوان بانک گردشگری

وام کارتخوان بانک گردشگری

 دریافت تسهیلات، یکی از روش‌های مؤثر و عالی برای گسترش کسب و کار محسوب می‌شود.

دریافت تسهیلات، یکی از روش‌های مؤثر و عالی برای گسترش کسب و کار محسوب می‌شود. اما لازم به ذکر است که برخی از طرح‌های تسهیلاتی مؤسسات مالی شرایط پیچیده و بهره سالیانه بالایی دارند. به همین دلیل برای انجام این کار، باید به سراغ طرح‌های تسهیلاتی مناسب بروید.

از بهترین طرح‌های تسهیلاتی، می‌توان به وام کارتخوان بانک گردشگری اشاره کرد. طرح تسهیلاتی کارتخوان بانک گردشگری شرایط بسیار آسانی را برای متقاضیان در نظر گرفته و از مزایای بیشماری برخوردار است. از طرفی دیگر، سود و بهره سالیانه این وام نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. البته برای دریافت این تسهیلات باید مراحل خاصی را پشت سر بگذارید و اقدامات لازم را به عمل‌آورید. بهتر است قبل انجام هر کاری با افراد متخصص و با تجربه در این زمینه مشورت فرمایید. در ادامه با ما همراه باشید تا با فرآیند دریافت وام کارتخوان بانک گردشگری بیشتر آشنا شوید.

مدارک لازم برای دریافت وام کارتخوان بانک گردشگری

قبل از انجام هر اقدام برای دریافت این تسهیلات، باید مدارک لازم را آماده کنید. برای انجام این کار، شما نیاز به مدارکی همچون کپی و اصل کارت شناسایی، شناسنامه، گواهی معتبر شغلی یا جواز کسب خواهید داشت. علاوه بر آن، ضامن شما نیز باید مدارک شناسایی و کسب و کار خود را ارائه دهد. فراموش نکنید که وجود هرگونه کسری و نقص در مدارک، فرآیند دریافت این تسهیلات را برای متقاضیان دشوارتر می‌سازد. از طرفی دیگر، استفاده از مدارک فاقد اعتبار برای دریافت این تسهیلات مجاز نیست.

شرایط تسهیلات کارتخوان بانک گردشگری چیست؟

یکی از سؤالاتی که برای بسیاری از کاربران مطرح می‌گردد، این است که شرایط دریافت تسهیلات کارتخوان بانک گردشگری چیست؟ برای دریافت این تسهیلات، باید یک مدرک شغلی معتبر همچون جواز کسب یا گواهی شغلی با اعتبار ۶ ماه داشته باشید. علاوه بر آن، ارائه دستگاه کارتخوان با گردش مالی ۴ ماهه برای دریافت این وام الزامی است. متقاضیان دریافت وام کارتخوان گردشگری باید گردش مالی و تراکنش‌های روزانه خوبی را ارائه دهند تا بتوانند مبلغ وام بیشتری دریافت کنند. از طرفی دیگر، متقاضی نباید دارای سابقه چک برگشتی یا بدهی قبلی به بانک باشد. در صورت وجود بدهی به بانک، باید قبل از دریافت تسهیلات برای تسویه آن اقدام کنید.

مزیت‌های وام کارتخوان بانک گردشگری

و اما مزایای وام کارتخوان بانک گردشگری؛ از مهم‌ترین مزایای این تسهیلات، می‌توان به شرایط مناسب آن اشاره کرد. خوشبختانه طرح تسهیلاتی کارتخوان بانک گردشگری، شرایط بسیار آسانی را برای متقاضیان در نظر گرفته است. از این رو، صاحبان انواع مشاغل و کسب و کارها می‌توانند این تسهیلات را دریافت کنند. از طرفی دیگر، اقساط این تسهیلات منعطف بوده و به همین دلیل، متقاضیان می‌توانند به آسانی اقساط را پرداخت کنند. ناگفته نماند که بهره سالیانه وام کارتخوان گردشگری نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مناسب‌تر است.

سود و بهره سالیانه وام کارتخوان گردشگری

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، سود سالیانه وام کارتخوان بانک گردشگری نسبت به سایر طرح‌های تسهیلاتی مناسب و مقرون به صرفه‌تر است. البته کارمزد سالیانه این تسهیلات از عوامل خاصی همچون نوسانات بازار، مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت تأثیر می‌پذیرد. هر چقدر که مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات بیشتر باشد، سود و بهره سالیانه آن نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد. سود و بهره سالیانه این تسهیلات در حالت عادی حدود ۱۰ درصد تخمین می‌خورد. البته برای محاسبه دقیق سود سالیانه، باید عوامل ذکر شده را نیز مد نظر داشته باشید.

مبلغ و زمان بازپرداخت وام کارتخوان بانک گردشگری

شاید این مسئله کمی عجیب به نظر برسد، اما بهتر است بدانید که مبلغ وام کارتخوان بانک گردشگری از عواملی همچون مدت زمان و مبلغ سپرده، امتیاز حساب، گردش مالی و زمان بازپرداخت تأثیر می‌پذیرد. هر چقدر که مبلغ بالاتری را در مدت زمان طولانی‌تری در حساب خود به عنوان سپرده نگه دارید، مبلغ تسهیلات نیز به همان مقدار افزایش می‌یابد. علاوه بر آن، گردش مالی هر چقدر بهتر باشد، مبلغ تسهیلات افزایش می‌یابد. مبلغ وام کارتخوان گردشگری در سال جاری حدود ۱ میلیارد تومان تخمین می‌خورد.

پروسه دریافت تسهیلات کارتخوان بانک گردشگری

و اما مراحل دریافت وام کارتخوان بانک گردشگری؛ برای دریافت این تسهیلات و بهره‌مندی از تمامی مزایای آن، باید مراحل اداری خاصی را پشت سر بگذارید. در مرحله اول، باید برای دریافت کارتخوان سیار بانک گردشگری اقدام کنید. برای انجام این کار، بدون نیاز به بلوکه کردن پول در حساب با شرایط و قیمت عالی، بهتر است به وبسایت‌های معتبر همچون پرداخت کالا مراجعه فرمایید. کارتخوان‌های جدید و مدرن همچون دستگاه پوز سیار مدل szzt ks۸۲۲۳ تمامی نرم‌افزارها و برنامه‌های بانک گردشگری و اکثر مؤسسات مالی عضو شتاب را پشتیبانی می‌کنند.

بعد از دریافت کارتخوان، شما می‌توانید به مدت سه ماه بعد برای دریافت این تسهیلات اقدام کنید. برای انجام این کار، باید مدارک لازم را بارگذاری کنید و از طریق سامانه اصلی بانک گردشگری برای اعتبار سنجی اقدام کنید. لازم به ذکر است که ارائه مدارک به صورت کامل و بدون نقص، سرعت روند دریافت تسهیلات را افزایش می‌دهد. پس از ارائه مدارک باید به منظور تشکیل پرونده، فرم‌های مخصوص را پر کنید و هزینه جانبی را پرداخت کنید. پس از اتمام فرآیند تشکیل پرونده، مبلغ کل تسهیلات به مدت ۱۰ الی ۱۵ روز کاری به حساب شما واریز می‌گردد. البته برای دریافت زودتر تسهیلات، باید مراحل را با سرعت بیشتری پشت سر بگذارید.

سخن آخر

همانطور که در قسمت‌های قبل اشاره شد، شما می‌توانید با دریافت وام کارتخوان بانک گردشگری، کسب و کار خود را گسترش دهید و شاهد پیشرفت آن باشید. البته برای دریافت این تسهیلات باید نکات ذکر شده را مد نظر قرار دهید و با افراد با تجربه قبل از انجام هر کاری، مشورت فرمایید. لازم به ذکر است که هر چقدر گردش مالی بهتری ارائه دهید، می‌توانید مبلغ تسهیلات بیشتری دریافت کنید. ناگفته نماند که برای دریافت این تسهیلات یک سپرده کوتاه مدت نیز داشته باشید. برای دریافت کارتخوان بانک گردشگری با قیمت مناسب و امکانات بروز و شرایط عالی، می‌توانید به وبسایت‌های معتبر همچون پرداخت کالا مراجعه کنید.

کد خبر: ۲۹۵٬۱۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha