اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی
وزیر ارتباطات اعلام کرد؛

اقدامات دولت سیزدهم برای تقویت شبکه‌های اجتماعی بومی

زارع پور، وزیر ارتباطات گفت: معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی و فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها بوده است.

به گزارش بازار، عیسی زارع پور در شبکه اجتماعی نوشت: تأمین تجهیزات مورد نیاز همچون سرور، تجهیزات ارتباطی و ذخیره سازی؛ توسعه مراکز داده اصلی و پشتیبان؛ کمک به ابری‌سازی؛ ارائه خدمات امن‌سازی و پشتیبانی حقوقی و قضائی، بخشی از اقدامات برای تقویت پیام‌رسانها و شبکه‌های اجتماعی بومی به عنوان سرمایه‌های دیجیتال کشور است.

معافیت مالیاتی کسب و کارهای فعال در سکوهای داخلی، فراهم کردن زیرساخت تماس تصویری برون سکویی، آغاز ارائه خدمات الکترونیک پرکاربرد دولتی و فراهم کردن مقدمات صدور پروانه فعالیت از جمله اقدامات برای مزیت بخشی به پیام‌رسان ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی در این دوره بود.

«اتصال متقابل» بین پیام‌رسان‌های ایرانی از دیگر دستاوردهای این دوره است که هم اکنون بین پیام رسان‌های ایتا، بله، سروش+، گپ و آیگپ برقرار است. کاربران با فعال کردن این قابلیت در پیام‌رسان مورد علاقه خود، به دیگران اجازه می‌دهند که از سایر پیام‌رسانها به او پیام بدهند

کد خبر: ۲۹۴٬۶۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha