انقلاب صرافی‌های بدون احراز هویت: چگونه صرافی بیت ‌یونیکس معامله‌گران با نقدینگی بالا را جذب میکند؟

انقلاب صرافی‌های بدون احراز هویت: چگونه صرافی بیت ‌یونیکس معامله‌گران با نقدینگی بالا را جذب میکند؟

بسیاری از تریدرها و معامله‌گران در جستجوی صرافی‌ای هستند که تعادل کاملی بین عدم نیاز به احراز هویت (non-KYC)، نقدینگی بالا و راحتی در دسترسی به خدمات صرافی ایجاد کند.

بسیاری از تریدرها و معامله‌گران در جستجوی صرافی‌ای هستند که تعادل کاملی بین عدم نیاز به احراز هویت (non-KYC)، نقدینگی بالا و راحتی در دسترسی به خدمات صرافی ایجاد کند. این معامله‌گران اغلب به سمت صرافی بیت یونیکس، که یک صرافی در حال رشد با سرعت بالا، دارای حجم معاملاتی ۱.۴۹ میلیارد دلار و حدود ۶۰۰,۰۰۰ کاربر فعال از بیش از ۱۰۰ کشور جهان روی می‌آورند! اما چرا این معامله‌گران بیت یونیکس را انتخاب می‌کنند؟

بیت یونیکس در میان ۳۰ صرافی برتر ارزهای دیجیتال در وب‌سایت معتبر coinmarketcap قرار دارد و خدمات متنوعی به کاربران از جمله؛ خرید و فروش بیش از ۱۸۰ جفت ارز دیجیتال و نمایش قیمت‌های جهانی آن‌ها ارائه می‌دهد. علاوه بر این، بیت یونیکس به عنوان یک صرافی، خدمات  بازار فیوچرز را هم ارائه می‌دهد که به معامله‌گران امکان می‌دهد در دو جهت بازار اقدام به باز کردن پوزیشن‌های معاملاتی لانگ و شورت بکنند.

صرافی بیت یونیکس متعهد به توسعه یک ابزار مالی راحت، امن و هوشمند است و به همین دلیل، در ایالات متحده به عنوان یک کسب و کار خدمات پولی (MSB) ثبت شده است. همچنین این صرافی در کشور کانادا با مجوز MSB ثبت شده و در حال حاضر در فرآیند دریافت مجوز SEC در کشور فیلیپین است.

علاوه بر این، صرافی بیت یونیکس متعهد به ثبت نام کاربران خود در کشورهای بیشتری است و برنامه‌های گسترش جامعی در سایر نقاط مختلف جهان را دارد.

ورود به بیت یونیکس بدون احراز هویت

درباره صرافی بیت‌یونیکس Bitunix

یکی از بزرگترین چالش‌هایی که کاربران در معاملات ارز دیجیتال با آن روبرو هستند، دشواری پیدا کردن پروژه‌های سرمایه‌گذاری معتبر است. علاوه بر این، دنبال کردن استراتژی‌های معاملاتی کارآمد و پایدار نیز چالش‌های خاص خود را دارد.

صرافی بیت یونیکس ایجاد شده است تا این چالش‌ها و مشکلات را به بهترین شکل ممکن حل کند، زیرا این صرافی به عنوان یک پلتفرم اجتماعی ارز دیجیتال ساخته شده است که به پل ارتباطی کاربران و پروژه‌ها و تبادل اطلاعات بازار تبدیل می‌شود.

با انجام این کار، صرافی بیت یونیکس می‌تواند با ایجاد یک محیط شفاف و باز برای معاملات و مدیریت دارایی‌های ارز دیجیتال، مشکل عدم دسترسی به اطلاعات را از بین ببرد.

علاوه بر این، صرافی بیت یونیکس اهمیت زیادی به امنیت کاربران خود می‌دهد، به ویژه در مسائل مربوط به ارزهای دیجیتالی که سرمایه‌ کاربران در معرض تهدید جدی قرار می‌دهد. به همین دلیل، صرافی بیت یونیکس کنترل ریسک درجه بانکی را اتخاذ کرده و همیشه ذخایر مالی خود را بیش از ۱:۱ با دارایی‌های کاربران تضمین می‌کند.

هیچ‌کدام از انجام و پیگیری موارد بالا بدون داشتن نیروی متخصص، ممکن نیست. به همین دلیل است که بیت یونیکس تیمی از مختصصان حوزه ارزهای دیجیتال، تحلیلگران از موسسات مالی برتر و متخصصان ارشد از غول‌های مختلف اینترنتی را استخدام می‌کند.

با داشتن منابع انسانی واجد شرایط، بیت یونیکس می‌تواند رشد پایدار و ارائه محصولات با کیفیت را تضمین کند.

علاوه بر این، بیت یونیکس به خاطر نقدینگی بالا و فوق‌العاده‌اش زبانزد خاص و عام شده است. نقدینگی صرافی بیت یونیکس از جاهای مختلفی مانند معامله‌گران فردی، سرمایه‌گذاران نهادی تامین می‌شود. به همین دلیل، نقدینگی بالا در جفت ارزهای موجود در صرافی بیت یونیکس چه در بخش اسپات و چه در بخش فیوچرز به طور کامل تضمین می‌شود.

صرافی بیت یونیکس به کمترین اسپردهای معاملاتی خود افتخار می‌کند، که با کاهش فاصله بین قیمت‌های پیشنهادی و درخواستی، معاملات مقرون به صرفه‌ای را برای کاربران خود امکان‌پذیر می‌سازد. تطابق و اجرای سفارشات با حجم‌های معاملاتی بالا که نقدینگی را افزایش می‌دهند، حتی آسان‌تر می‌شود. صرافی بیت یونیکس همچنین به طور مداوم بر بازارهای خود نظارت می‌کند، که این امر معاملات را بهینه‌تر می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا به نقدینگی پلتفرم اعتماد کنند.

یک ویژگی عالی دیگر صرافی بیت یونیکس این است که پشتیبانی ۷/۲۴ بصورت چندزبانه که جزو تعهدات این صرافی به مشتریان خود است، ارائه می‌شود. تیم پشتیبانی مشتری صرافی بیت یونیکس بسیار متخصص و کاربلد می‌باشد و سریع‌ترین زمان بهترین پیشنهادات را به کاربران خود می‌دهد.

این سطح از تخصص تضمین می‌کند که کاربران بهترین راه‌حل‌ها را از سمت پشتیبانی خود دریافت کنند.

صرافی بیت‌یونیکس | پیش به سوی جهانی شدن

با توجه به افزایش سرمایه بازار و تعداد کاربران، تعجبی ندارد که صرافی بیت یونیکس در حال جهانی شدن و گسترش مناطق ارائه خدمات خود از جمله آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین است. در واقع، با توجه به آنچه که ارائه می‌دهد، آمریکای لاتین بهترین منطقه برای صرافی بیت یونیکس است زیرا هزینه‌های پایین، سیاست‌های دوستانه KYC (عدم نیاز به احراز هویت اجباری) و تقاضای رو به رشد برای ارزهای دیجیتال دارد.

طبق گزارش Chainalysis، آمریکای لاتین در سال ۲۰۲۲ هفتمین بازار بزرگ ارز دیجیتال است و انتظار می‌رود در سال‌های آینده رشد کند. نیروی اصلی پشت این افزایش عظیم در تقاضای ارز دیجیتال این است که شهروندان این منطقه شروع به استفاده از ارزهای دیجیتال برای حفظ ارزش دارایی‌های خود به دلیل افزایش تورم کرده‌اند.

این روند به ویژه در میان شهروندان ونزوئلایی و آرژانتینی که با سطوح بالای تورم روبرو هستند و بنابراین به دنبال صرافی‌های آسان برای استفاده با سیاست‌های KYC منعطف هستند (عدم نیاز به احراز هویت اجباری)، قابل مشاهده است. این امر به آن‌ها امکان می‌دهد تا به راحتی وجوه خود را تأمین و از حساب خود برداشت کنند و بنابراین آزادی عمل بدون محدودیت را به آن‌ها می‌دهد.

صرافی بیت یونیکس بهترین راه‌حل‌ها را ارائه می‌دهد زیرا امکان میزان برداشت روزانه تا سقف ۵۰۰ هزار دلار برای آن دسته از کاربرانی که احراز هویت نکرده‌اند میسر شده است. بیت یونیکس همچنین از حریم خصوصی کاربران محافظت می‌کند و یک پلتفرم امن را فراهم می‌کند که در آن کاربران می‌توانند به دنبال فرصت‌های مالی باشند.

در حالی که کاربران می‌توانند با کمک کارت‌هایVisa و Master یا حتی انتقالات بانکی ارزهای دیجیتال خریداری کنند، این فرآیند نیاز به KYC (انجام احراز هویت) دارد. بیت یونیکس در حال کار بر روی ویژگی‌های مختلفی است که می‌تواند به حفظ حریم خصوصی کاربران کمک کند، زیرا اهمیت این موضوع را درک می‌کند، به ویژه برای کاربرانی که در کشورهایی زندگی می‌کنند که دسترسی به ارزهای دیجیتال در آن‌ها ممنوع است.

پلتفرم معاملاتی صرافی بیت‌یونیکس و ویژگی‌های آن

ویژگی اصلی بیت یونیکس، پلتفرم معاملاتی آن است که به گونه‌ای طراحی شده تا کاربرپسند، قابل اعتماد در زمان‌های ترافیک شبکه باشد. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن موبایل یا وب‌سایت بیت یونیکس اقدام به باز کردن پوزیشن‌های معاملاتی یا رصد بازار کنند. تفاوت چندانی بین دو پلتفرم وجود ندارد زیرا هر دو قابلیت ردیابی بازار بصورت لحظه‌ای را ارائه می‌دهند که به کاربران امکان می‌دهد قیمت‌های ارز دیجیتال را به صورت لحظه‌ای رصد کنند.

برای راحتی کاربران، بیت یونیکس برای هر یک از ۱۸۰ ارز دیجیتال فهرست شده، ابزار تحلیل فنی دارد که شامل عملکرد نمودار K-line است و نشان‌دهنده روندهای قیمت متغیر در بازه‌های زمانی مختلف است. معامله‌گران از ابزار استفاده می‌کنند تا بهترین زمان برای معامله یک توکن خاص را تعیین کنند.

بیت یونیکس دو نوع قرارداد را برای معامله توسط کاربران ارائه می‌دهد. این‌ها شامل معاملات اسپات و فیوچرز به شرح زیر است:

معاملات اسپات در بیت یونیکس

صرافی بیت یونیکس معاملات اسپات را ارائه می‌دهد که همچنین به معاملات ارز دیجیتال به ارز دیجیتال معروف است. بخش اسپات صرافی بیت یونیکس بیش از ۱۶۰ جفت معاملاتی مختلف را ارائه می‌دهد که شامل BTC، ETH و SOL و چندین مورد دیگر است. معاملات اسپات بیت یونیکس شامل سفارشات محدود (limit order) و سفارشات بازار(market order) است.

کاربران می‌توانند با حداقل ۱ دلار (تتر) در بخش اسپات صرافی بیت یونیکس اقدام به فعالیت کنند. از آنجایی که پلتفرم به خوبی طراحی شده است، کاربران به راحتی می‌توانند ارزهای دیجیتال را خریداری یا بفروشند. پلتفرم معاملات اسپات دارای نمودار لایو و چندین شاخص پیشرفته دیگر است که برای تسهیل تصمیم‌گیری کاربران طراحی شده است.

بیت یونیکس به انتخاب محبوبی در میان معامله‌گران ارز دیجیتال تبدیل شده است و طیف گسترده‌ای از جفت‌های معاملاتی را با کمیسیون‌های پایین، نقدینگی فراوان و اجرای سفارشات کارآمد ارائه می‌دهد.

معاملات فیوچرز در بیت یونیکس

برای شروع معاملات فیوچرز در صرافی بیت یونیکس، کاربران ابتدا باید وجوه معاملاتی خود را از کیف پول اسپات به بخش فیوچرز منتقل کنند یا به اندازه حداقل ۱ دلار (تتر) در بخش فیوچرز نیاز دارند تا شروع به باز کردن پوزیشن معاملاتی خود کنند.

هنگامی که کاربر وارد بخش فیوچرز می‌شود، درگاه معاملاتی بیت یونیکس باز می‌شود و کاربر را به جفت ارز معاملاتی که می‌خواهد ترید کند، هدایت می‌کند. بیش از ۱۸۰ جفت ارز معاملاتی در بیت یونیکس ارائه می‌شود، که تا اهرم ۱۲۵ هم پشتیبانی می‌شود.

بیت یونیکس همچنین حالت کراس و ایزوله را پشتیبانی می‌کند که به معامله‌گران امکان بهینه کردن پوزیشن‌های معاملاتی خود را می‌دهد. این بخشی جدا از ارائه سفارشات لیمیت، مارکت، حد سود و سفارشات حد ضرر است.

کارمزدهای صرافی بیت ‌یونیکس

یکی از بزرگترین دلایل موفقیت بیت یونیکس، ساختار هزینه معاملاتی بسیار مقرون به صرفه آن است که در یک سیستم طبقه‌بندی شده توزیع می‌شود.

این سیستمی است که به گونه‌ای طراحی شده تا با افزایش حجم معاملات، هزینه‌های معاملاتی کاهش یابد. زمانی که معامله‌گران حجم معاملاتی بالاتری دارند، هزینه‌های معاملاتی کمتری پرداخت می‌کنند. بیت یونیکس همچنین نرخ‌های VIP را برای اعضای انحصاری خود ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، برخلاف بسیاری از صرافی‌های دیگر ارز دیجیتال، بیت یونیکس هیچ گونه اسپردی برای خرید و فروش یک دارایی دریافت نمی‌کند. در عوض، مانند بسیاری از صرافی‌های دیگر در بازار، کمیسیون کمی دریافت می‌کند. این کار به نفع کاربران انجام می‌شود زیرا آن‌ها نگران پرداخت “دو برابر” هزینه کمیسیون نیستند.

تضمین امنیت کاربر در صرافی بیت‌یونیکس

با افزایش تعداد حملات سایبری، انتخاب یک صرافی امن برای کاربران حیاتی شده است، در غیر این صورت، ممکن است تمام پول خود را از دست بدهند. بیت یونیکس به اهمیت این موضوع واقف است و به همین دلیل، به طور مکرر سرمایه‌گذاری‌های ملموسی در ساختار امنیتی خود انجام می‌دهد. علاوه بر این، بیت یونیکس به طور منظم حسابرسی‌های امنیتی و آزمایش‌های امنیتی را انجام می‌دهد.

این امر به بیت یونیکس اجازه می‌دهد تا آسیب‌پذیری‌هایی را که هکرها می‌توانند از آن‌ها سوءاستفاده کنند، ببیند و آن‌ها را پیش از وقوع هر اتفاقی، برطرف کند. این دلیلی است که تاکنون صرافی بیت یونیکس هیچ گونه حمله‌ سایبری را تجربه نکرده است.

صرافی بیت یونیکس نه تنها با قوانین مالی مانند قوانین ضد پول‌شویی و تأمین مالی مبارزه با تروریسم مطابقت دارد، بلکه از طریق کمک به احراز هویت دو عاملی، حساب‌های کاربری را نیز ایمن می‌کند. کیف پول کاربران از سرقت‌های احتمالی با جلوگیری از دسترسی غیرمجاز به حساب کاربر، محافظت می‌شود.

نتیجه‌گیری

در نهایت، از زمان تأسیس صرافی بیت یونیکس در سال ۲۰۲۱، این پلتفرم به دلایلی نظیر: قیمت‌های مقرون به صرفه، امنیت قوی، رابط کاربری دوستانه، راه‌حل‌های معاملاتی پیشرفته، پشتیبانی مشتری تضمین شده و طیف وسیعی از ارزهای دیجیتال به طور چشمگیری رشد کرده است.

از آنجا که بیت یونیکس به حریم خصوصی کاربران اهمیت می‌دهد، در حال گسترش فعالیت خود در آمریکای لاتین است و بهترین خدمات را برای این منطقه ارائه می‌دهد. به ویژه از آنجا که کاربران از چندین کشور آمریکای لاتین به دنبال یک صرافی ارز دیجیتال امن و آسان برای استفاده هستند تا از سرمایه خود در برابر تورم رو به افزایش محافظت کنند.

علاوه بر این، از آنجا که بیت یونیکس سیاست بدون KYC (عدم نیاز به احراز هویت اجباری) در برابر محدودیت‌های برداشت تا ۵۰۰,۰۰۰ دلار دارد، این یک راه‌حل معاملاتی ایده‌آل برای کاربران آمریکای لاتین فراهم می‌کند. همچنین، از آنجا که بیت یونیکس به دنبال تبدیل شدن به امن‌ترین صرافی ارز دیجیتال برای کاربران است، این صرافی به دنبال گسترش دامنه فعالیت خود در سایر نقاط جهان است و به طور مداوم به دنبال بهبود خود است.

پرسش و پاسخ‌های متداول

  • آیا صرافی بیت یونیکس دارای مجوزات قانونی است؟

بله، صرافی بیت یونیکس یک کسب و کار خدمات پولی (MSB) است که در کانادا مجوز دارد و در ایالات متحده ثبت شده است. در حال حاضر، این صرافی در حال اخذ مجوزهای اضافی برای تقویت بیشتر اعتماد و امنیت کاربران است و همچنین موفق به کسب مجوز SEC در فیلیپین شده است.

  • بیت یونیکس چه اقداماتی برای حفاظت از پلتفرم و دارایی‌های کاربران خود انجام می‌دهد؟

بیت یونیکس امنیت کاربران را اولویت قرار می‌دهد، به همین دلیل از اقدامات کنترل ریسک درجه بانکی استفاده می‌کند و همیشه دارایی‌های مالی خود را بیشتر از دارایی‌های کاربران نگه می‌دارد. حسابرسی‌های منظم نیز بر روی صرافی انجام می‌شود تا آسیب‌پذیری‌های امنیتی بالقوه شناسایی و رفع شوند.

  • آیا لازم است برای معامله در بیت یونیکس، احراز هویت KYC انجام شود؟

شما می‌توانید بدون نیاز به انجام احراز هویتKnow Your Customer (KYC) در صرافی بیت یونیکس معامله کنید و تا سقف ۵۰۰,۰۰۰ دلار در هر روز برداشت انجام دهید.

  • آیا برای دسترسی به بیت یونیکس نیاز به VPN است؟

خیر، هیچ نیازی به VPN برای دسترسی به بیت یونیکس نیست. این پلتفرم به گونه‌ای طراحی شده است که قابل دسترسی می‌باشد، هم‌چنین صرافی بیت یونیکس تضمین می‌کند که شما می‌توانید از هر جایی بدون نیاز به نرم‌افزار اضافی معامله کنید.

  • بیت یونیکس تا چه اندازه به پشتیبانی مشتریان متعهد است؟

بیت یونیکس سیاست پشتیبانی تضمین شده از مشتریان را دارد. تیم پشتیبانی این صرافی آماده پاسخگویی به تمام سؤالات از طریق لایو چت یا از طریق ایمیل در support@bitunix.com است.

کد خبر: ۲۹۴٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha