۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵
تخصیص ۱۲۶ قطعه زمین‌ به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در هندیجان

تخصیص ۱۲۶ قطعه زمین‌ به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در هندیجان

رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان از برگزاری آیین تخصیص ۱۲۶ قطعه زمین به متقاضیان طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار، امین حیات هندیجانی اظهار کرد: مطابق با آیین‌نامه ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، به خانواده‌هایی که فرزند سوم به بعدشان، پس از ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت یعنی پس از ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده باشند، در صورت واجد شرایط بودن زمین یا واحد مسکونی تعلق می‌گیرد.

وی افزود: همچنین به خانواده‌هایی که چهار فرزند زیر ۲۰ سال دارند، بر اساس شرایط درج شده در متن قانون یک قطعه زمین یا واحد مسکونی رایگان واگذار می‌شود.

حیات هندیجانی ادامه داد: متقاضیان در صورت دارا بودن شرایط می‌توانند برای ثبت‌نام به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کنند.

رییس اداره راه و شهرسازی هندیجان گفت: از ابتدای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به وزارت راه و شهرسازی، در شهرستان هندیجان به ۲۳۴ خانوار زمین رایگان واگذار شده است.

وی اظهار کرد: در نوبت اول این طرح نیز در سال گذشته تعداد ۱۰۸ قطعه زمین به متقاضیان این طرح اهدا شده بود. امروز نیز ۱۲۶ قطعه زمین به متقاضیان واگذار شد که در مجموع ۲۳۴ قطعه زمین به متقاضیان طرح جوانی جمعیت در شهرستان واگذار شده است.

حیات هندیجانی ادامه داد: این قطعات به متراژ ۲۰۰ متر مربع در نقاط مناسب شهرستان به متقاضیان واگذار شده است.

وی افزود: در آیینی که توسط اداره راه و شهرسازی شهرستان هندیجان برگزار شد، به ۲۰ زوج دارای فرزند سوم که بعد از تاریخ ۲۴ مهرماه ۱۴۰۰ متولد شده بودند و یا دارای ۴ فرزند زیر۲۰ سال، یک قطعه زمین به مساحت ۲۰۰ متر مربع به صورت رایگان اهدا شد.

کد خبر: ۲۹۴٬۵۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha