۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
تفریح و شب زنده داری در کدام هتل‌های تور آنتالیا بیشتر وجود دارد؟

تفریح و شب زنده داری در کدام هتل‌های تور آنتالیا بیشتر وجود دارد؟

در آنتالیا هتل‌های بسیاری وجود دارند که امکانات و خدمات مختلفی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند.

به گزارش بازار، تفریحات و امکانات برخی هتل‌های آنتالیا به حدی زیاد و هیجان‌انگیز است که بسیاری از گردشگران تمایلی برای رفتن به بیرون از هتل را ندارند و ترجیح می‌دهند در هتل بمانند و از سرگرمی‌های مهیج، تفریحات و شب‌زنده‌داری‌های داخل هتل لذت ببرند. کلوپ‌های شبانه، بار، جشنواره‌ها، پارک آب، کنسرت میخانه، اپرا و... از سرگرمی‌ها و تفریحات در آنتالیا به شمار می‌رود. اگر قصد سفر با تور ارزان آنتالیا را دارید، بدون شک، بهترین هتل با بهترین امکانات تفریحی و سرگرم‌کننده را برای شما فراهم می‌کند.

هتل‌های لاکچری آنتالیا با بهترین تفریحات

در آنتالیا هتل‌های بسیاری وجود دارند که امکانات و خدمات مختلفی در اختیار گردشگران قرار می‌دهند. برخی از هتل‌های لاکچری آنتالیا که امکانات تفریحی ویژه‌ای را در اختیار مسافران قرار می‌دهند، شامل موارد زیر می‌شوند:

هتل کریستال سان سیت (Crystal Sunset Luxury Resort & Spa)

این هتل تا ساحل اختصاصی ۳ دقیقه پیاده روی و تا فرودگاه ۶۲ کیلومتر فاصله دارد. اتاق‌های هتل کریستال سان سیت ۵ ستاره بسیار بزرگ بوده و دارای سرویس مبلمان و خواب، سیستم تهویه هوا، یخچال، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز و قهوه‌ساز، گاوصندوق، حمام هستند. سرویس دهی در این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. ۲ استخر بزرگ، یک استخرسرپوشیده، یک پارک آبی در هتل کریستال سان سیت وجود دارد. از امکانات رفاهی برای کودکان می‌توان به اتاق بازی، استخر مخصوص کودکان اشاره کرد.

باشگاه بدن‌سازی، خشک‌شویی، جکوزی، حمام ترکی، ماساژ از امکانات دیگر این هتل هستند. انواع غذاهای عربی، ترکی، ایتالیایی، چینی در رستوران بزرگ این هتل سرو می‌شود. باغ بزرگ و سرسبز، زمین فوتبال، میز بیلیارد و زمین تنیس از امکانات ورزشی این هتل زیبا و بزرگ هستند. علاوه بر این صرافی، اینترنت رایگان، فروشگاه خرید سوغات، آرایشگاه رایگان از امکانات دیگر هتل کریستال سان سیت است.

هتل مکس هالیدی (MAX HOLIDA)

هتل مکس هالیدی تا ساحل ۳ دقیقه فاصله دارد. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره مجهز به سرویس مبلمان، تخت‌خواب راحت، ویو رو به باغ و استخر است. سیستم گرمایشی و سرمایشی و تهویه هوا، یخچال، چای‌ساز و قهوه‌ساز، گاوصندوق از دیگر امکانات دیگر برای اتاق‌ها هستند. سرویس دهی و نظافت به صورت روزانه در هتل انجام می‌شود. این هتل برای کودکان یک استخر مخصوص و اتاق کودک در نظر گرفته‌است. در هتل مکس از ۲ استخر سرپوشیده و روباز، ماساژ، جکوزی، سونا، حمام ترکی می‌توان استفاده کرد. یک کافی شاپ و ۳ رستوران در فضای این هتل قرار گرفته است. فروشگاه بزرگ برای خرید انواع سوغاتی و هدیه، صرافی، اتاق کنفرانس، اینترنت رایگان، بار از دیگر امکانات رفاهی هتل مکس هالیدی هستند.

هتل آلوا دونا بلک آنتالیا (ALVA DONNA HOTEL ANTALYA)

هتل آلوا دونا تا مرکز شهر و تا فرودگاه ۴۰ کیلومتر فاصله دارد. تعداد اتاق‌های این هتل ۴۴۷ واحد بوده که تعدادی از اتاق‌ها استاندارد و تعدادی دیگر خانوادگی و ویژه هستند. امکانات اتاق‌های این هتل ۵ ستاره شامل سیستم گرمایشی، سرمایشی، تهویه هوا، چای‌ساز، قهوه‌ساز، گاوصندوق و یخچال است. استخر روباز و سرپوشیده، پارک آبی، استخر برای کودکان، بیلیارد، دارت، بازی‌های کامپیوتری، پینگ‌پنگ، زمین والیبال، سرسره آبی، باشگاه بدن‌سازی امکانات ورزشی که این هتل ارائه می‌دهد. سونا، ماساژ، جکوزی، ساحل خصوصی از امکانات دیگر این هتل هستند. رستوران‌هایی با غذاهای متنوع برای هر سلیقه‌ای در رستوران این هتل گنجانده شده است. فتوکپی، فکس، مطب دکتر، آسانسور، سرویس‌دهی برای معلولین، خشک‌شویی از دیگر امکاناتی است که به میهمانان ارائه می‌شود.

تفریح و شب زنده داری در کدام هتل‌های تور آنتالیا بیشتر وجود دارد؟

هتل تایتانیک بیچ بلک آنتالیا (TITANIC BEACH BELEK HOTEL ANTALYA)

هتل تایتانیک تا ساحل اختصاصی فقط ۱ کیلومتر فاصله دارد. تعداد اتاق‌های این هتل ۶۰۰ عدد ودر تمامی آن‌ها TV LED، سیستم تهویه، سرمایشی و گرمایشی تعبیه شده‌است. سرویس دهی در این هتل به صورت روزانه انجام می‌شود. چشم‌انداز تمام اتاق‌ها رو به باغ و یا دریا است. رستوران‌های این هتل دارای غذاهای تنوع ترکی و بین المللی است. زمین تنیس، پینگ‌پونگ، زمین گلف، موج‌سواری، دارت، قایقرانی، بولینگ، ورزش‌های آبی، باشگاه بدن‌سازی، دوچرخه، استخر روباز و سرپوشیده از تفریحات مهیج این هتل ۵ ستاره هستند. ساحل اختصاصی، سونا، جکوزی، آبگرم، ماساژ برای رفاه میهمان در نظر گرفته شده‌است.

ماهیگیری، کلاب کودکان، پارک آبی، کلاب شبانه که برای سرگرم‌کردن در هتل وجود دارد. علاوه بر این موارد می‌توان به صرافی، خشک‌شویی، فتوکپی، فروشگاه برای خرید سوغات، آسانسور می‌توان اشاره کرد. بسیاری از مسافران با تور ارزان آنتالیا با قیمت مناسب به این هتل زیبا آمده و از تفریحات و شب‌زنده‌داری‌های این هتل بیشترین بهره را می‌برند.

هتل ریکسوس پریمیوم آنتالیا (RIXOS PREMIUM HOTEL ANTALYA)

هتل ریکسوس ۵۰ کیلومتر تا مرکز شهر و ۴۰ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارد. اتاق‌های این هتل ۵ ستاره، استاندارد دارای تراس، گاوصندوق، یخچال و سشوار بوده و به سیستم تهویه، گرمایشی و سرمایشی مجهز است. ساحل شنی اختصاصی در این هتل ۱۰۰۰ متر است. زمین تنیس، گلف، تنیس روی میز، غواصی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، بولینگ، بیلیارد، اسکواش از امکانات ورزشی که برای مسافران در نظر گرفته است. آبگرم، سونا، وان داغ، کلوپ تفریحی، حمام ترکی از امکانات رفاهی هتل ریکسوس است. سرویس‌دهی در این هتل به‌صورت روزانه، صرافی، فکس و فتوکپی و فروشگاه سوغات از دیگر امکانات این هتل زیبا و لاکچری هستند.

تفریح و شب زنده داری در کدام هتل‌های تور آنتالیا بیشتر وجود دارد؟

تفریح و شب زنده داری در کدام هتل‌های تور آنتالیا

کشور آنتالیا جاذبه‌های گردشگری و مکان‌های دیدنی بسیار زیادی دارد. هدف بیشتر گردشگران به این مکان زیبا، لذت بردن از تماشای این جذابیت‌ها و استفاده از تفریحات و سرگرمی‌های شبانه است. اگر قصد مسافرت به آنتالیا را دارید، انتخاب یک هتل مناسب که علاوه بر ارائه سرویس‌های خدماتی و داشتن پرسنل خوش برخورد، امکانات رفاهی بسیار خوبی داشته باشد، تأثیر مستقیمی بر روی کیفیت سفر شما می‌گذارد. از میان هتل‌های لوکسی که معرفی شد بهترین هتل، هتل تایتانیک بیچ بلک بوده که امکانات بسیار زیادی دارد و از طرفی گردشگران زیادی که این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده بودند، از امکانات و سرویس دهی این هتل لوکس و برنامه‌ها و سرگرمی‌هایی که در طول روز و شب اجرا می‌کردند، رضایت کاملی داشتند.

کد خبر: ۲۹۴٬۲۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha