۱۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۷
پیوست آموزشی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کردستان اجرایی می شود
مدیر کل ستاد اجرایی استان کردستان:

پیوست آموزشی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در کردستان اجرایی می شود

سنندج – طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) کردستان از اجرایی کردن پیوست آموزشی طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی طالبی صبح امروز در نشست با مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان اظهار کرد: توجه به امر مهارت آموزی در سطح جامعه یکی از نیازهای لازم و ضروری برای یافتن اشتغال مناسب است.

وی ضمن اشاره به اهمیت همکاری ستاد اجرایی و اداره کل فنی و حرفه ای در استان کردستان، بیان کرد: ارائه آموزش های مهارتی با کیفیت و کاربردی ویژه افراد حاضر در طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان کردستان به صورت ویژه دنبال می شود.

مدیرکل ستاد اجرایی استان کردستان گفت: در سال جاری تلاش شده است با کمک اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کردستان شاهد ارتقاء سطح تولید در طرح های اشتغال زایی باشیم و به همین دلیل این رویکرد به صورت ویژه دنبال می شود.

مدیرکل فنی و حرفه ای استان کردستان نیز در جریان برگزاری این نشست، از آمادگی این اداره کل جهت ارائه آموزش های مهارتی بازار محور به افراد شرکت کننده در طرح های اشتغال زایی بنیاد برکت در استان کردستان خبر داد.

سید علی علوی یادآور شد: ارائه آموزش های کاربردی و تقاضا محور می تواند در بالابردن کیفیت محصولات تولیدی و کمک به بهره وری تولید نقش مهمی را ایفاء نماید.

وی با اشاره به طرح ها و برنامه های مختلف فنی و حرفه ای در راستای تقویت مهارت آموزی، یادآور شد: انتظار می رود که در سایه این اقدامات شاهد فراهم شدن زمینه برای اشتغال بیشتر متقاضیان در حوزه های مختلف باشیم.

کد خبر: ۲۹۴٬۲۱۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha