۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۲
توزیع و پخت غذای گرم در مناطق سیل‌زده استان‌های مازندران و اردبیل
به همت بنیاد برکت انجام شد؛

توزیع و پخت غذای گرم در مناطق سیل‌زده استان‌های مازندران و اردبیل

مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد برکت گفت: با استفاده از ظرفیت قرارگاه فوریتهای امدادی بنیاد برکت و گروه های جهادی اقدام به پخت روزانه هزار پرس غذای گرم در مناطق سیل زده استان مازندران و اردبیل شد.

به گزارش بازار، خسرو بابایی با بیان اینکه با وقوع سیل در ۴ تیر ماه در استان اردبیل، متاسفانه ۶۰ واحد مسکونی در روستای موسیان شهرستان خلخال دچار خسارت ۱۰۰ درصدی شده‌اند، گفت: گروه های جهادی قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد برکت از همان لحظات اولیه وقوع سیل وارد عمل شده و اقدامات امداد رسانی برای این مناطق سیل زده را انجام دادند.

وی با اشاره به حضور موثر گروه های جهادی قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در روستاهای خسارت دیده، از پخت روزانه ۸۰۰ پرس غذای گرم و توزیع ۱۰ هزار بطری آب معدنی خبر داد و افزود: با کمک نیروهای هلال احمر اقدام به راه اندازی چادرهای امدادی در روستاهای سیل زده نیز شده است.

مدیر قرارگاه فوریت‌های امدادی بنیاد برکت همچنین از امداد رسانی به سیل زدگان در سواد کوه توسط گروه های جهادی خبر داد و گفت: بر اثر سیل در سواد کوه ۸ روستا دچار خسارت شده که در همین راستا ۵۰۰ بسته فوری مواد غذایی و ۱۰ هزار بطری آب معدنی طی ۵ روز گذشته توزیع شده و در صورت لزوم این توزیع مواد غذایی ادامه خواهد داشت.

بابایی‌ افزود: در زلزله کاشمر استان خراسان رضوی هم با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی قرارگاه فوریت های امدادی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام روزانه 3 هزار پرس غذای گرم پخت و توزیع و ۳۰ چادر امدادی راه اندازی شده است.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha