۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱
آشنایی با امکانات تفریحی هتل کانال سنترال دبی

آشنایی با امکانات تفریحی هتل کانال سنترال دبی

دبی شهری ثروتمند است و به همین دلیل، بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است.

به گزارش بازار، دبی شهری ثروتمند است و به همین دلیل، بهترین امکانات رفاهی را برای مسافران خود فراهم کرده است. این امکانات در مکان‌های گردشگری و تفریحی، هتل‌ها و اقامتگاه‌های دبی وجود دارند و مسافران این شهر بسته به بودجه خود امکان استفاده از هرکدام را خواهند داشت. در دسترس‌ترین امکانات رفاهی دبی، امکاناتی هستند که در هتل‌های این شهر قرار دارند. یکی از بهترین و مجهزترین هتل‌ های دبی با بهترین امکانات، هتل کانال سنترال دبی است که در این مطلب، به معرفی آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی هتل کانال سنترال دبی

اگر در رزرو هتل دبی مردد هستید و به‌دنبال جایی با بهترین امکانات و خدمات می‌گردید، هتل کانال سنترال یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم. این هتل ۵ ستاره، امکانات متعددی دارد و فرصت اقامتی راحت و به‌یادماندنی را برای شما فراهم می‌کند. این هتل در نزدیکی نهر دبی قرار گرفته است و بسیاری از جاذبه‌های دیدنی این شهر مانند برج خلیفه، فواره‌های معروف دبی و... با فاصله‌ای اندک از آن قرار دارند.

از ایوان و بسیاری از اتاق‌های این هتل می‌توانید منظره زیبای شهر را ببینید و تمام برج‌ها و امکانات رفاهی را تماشا کنید. این هتل یکی از بهترین هتل‌های دبی از نظر امکانات رفاهی محسوب می‌شود. این امکانات به‌حدی زیاد هستند که اگر برنامه‌ای برای بازدید از شهر نداشته باشید و در تمام مدت سفر خود در هتل اقامت داشته باشید نیز امکان تفریح روزانه و لذت بردن از سفر برای شما وجود دارد.

آشنایی با امکانات تفریحی هتل کانال سنترال دبی

اگر برای تفریح به دبی سفر می‌کنید، این هتل بهترین امکانات را در اختیار شما خواهد گذاشت و اگر سفر شما به دبی کاری باشد نیز در این هتل امکاناتی مانند اتاق کنفرانس در اختیار شما قرار می‌گیرد تا برای برگزاری جلسات کاری خود نیازی به خروج از هتل نداشته باشید. وجود امکانات دیگری مانند فروشگاه در داخل هتل، نیاز مسافران به خروج از آن را به حداقل می‌رساند.

امکانات تفریحی در هتل ۵ ستاره کانال سنترال دبی

امکانات تفریحی و رفاهی هتل کانال سنترال کامل هستند و هرآنچه که برای اقامتی راحت به آن نیاز داشته باشید، در این هتل وجود دارد. از اتاق‌های مجهز گرفته تا تفریحاتی که داخل یا در محوطه هتل قرار دارند، برای تمام مهمانان آن قابل استفاده هستند؛ اما بعضی رایگان و بعضی با صرف هزینه در اختیار مسافران قرار می‌گیرند. ازجمله امکانات تفریحی این هتل شامل استخر روباز در تراس و ایوان، سونا، جکوزی، سالن ورزشی با مربی اختصاصی، حمام ترکی و... می‌شوند. هتل یادشده امکانات ویژه‌تری نیز دارد که ازجمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مرکز تجاری؛

  • رستوران؛

  • کافی‌شاپ؛

  • صندوق امانات در پذیرش؛

  • خشک‌شویی؛

  • خدمات تور و گردشگری؛

  • کتابخانه؛

  • صرافی؛

  • آژانس هواپیمایی؛

  • کافی‌نت؛

  • کافی‌شاپ در لابی؛

  • و امکانات ویژه معلولین و... .

این امکانات و بسیاری امکانات دیگر، فرصت اقامتی راحت در این هتل را برای مسافران فراهم می‌کند؛ البته باید به این نکته دقت کنید که به‌دلیل استقبال بالای مسافران از اقامت در این هتل، ظرفیت اتاق‌ها در بیشتر ایام سال تکمیل است و برای کاهش دغدغه اقامت باید از چند هفته قبل از سفر برای رزرو اتاق اقدام کنید.

امکانات اتاق‌ها در هتل کانال سنترال دبی

علاوه‌بر امکانات عمومی که در محوطه یا طبقات هتل هستند و همه مسافران امکان استفاده از آن‌ها را دارند، اتاق‌های هتل کانال سنترال دبی نیز از امکانات خوبی برخوردار هستند. ازجمله این امکانات می‌توان به وای‌فای رایگان در تمام اتاق‌ها اشاره کرد که امکان دسترسی به اینترنت پرسرعت را برای مسافران فراهم می‌کند. خدمات شست‌وشوی لباس از دیگر امکاناتی است که به اتاق‌های این هتل تعلق می‌گیرد و درصورت تمایل می‌توان از آن استفاده کرد. تمام اتاق‌های هتل مجهز به یخچالی کوچک هستند که آب معدنی در آن‌ها به ‌صورت رایگان قرار دارد و درصورت نیاز، می‌توان با پرداخت هزینه، برای تکمیل آن درخواست داد.

در تمام اتاق‌های هتل میز کار مخصوص برای کار با لپ‌تاپ قرار دارد و همه اتاق‌ها مجهز به کتری برقی یا قهوه‌ساز نیز هستند. بعضی از اتاق‌ها علاوه‌بر امکانات گفته‌شده نشیمن مجزا هم دارند که در آن سرویس مبلمان قرار گرفته است و مسافران می‌توانند برای دورهمی عصرانه، استراحت بعد از گردش و تماشای فیلم و سریال از آن استفاده کنند.

از دیگر امکاناتی که در اتاق‌های این هتل وجود دارد، می‌توان به سرویس بهداشتی مجهز اشاره کرد. در تمام سرویس‌های بهداشتی امکاناتی مانند حوله، دمپایی، شامپو و نرم‌کننده و صابون به مسافران تعلق می‌گیرد. سرویس‌های بهداشتی هتل مجهز به سشوار نیز هستند؛ البته باید به یک نکته توجه کنید و آن ممنوعیت کشیدن سیگار در داخل اتاق‌ها است. در بعضی طبقات، اتاق مخصوص سیگار نیز وجود دارد.

آشنایی با امکانات تفریحی هتل کانال سنترال دبی

رزرو راحت هتل و بلیط هواپیما دبی با فلای تودی

یکی از چالش‌های مسافران قبل از سفر، به‌خصوص سفرهای خارجی، رزرو بهترین هتل و اقامتگاه و تهیه به‌موقع بلیط هواپیما با مناسب‌ترین قیمت است. بسیاری از مسافران به‌منظور کاهش هزینه‌ها و پیدا کردن بلیط مناسب، رزرو را به تعویق می‌اندازند یا به‌دلیل عدم‌آشنایی با هتل‌های مقصد، پیش از سفر اقدامی برای رزرو هتل نمی‌کنند.

این در حالی است که با استفاده از خدمات فلای تودی می‌توانید بلیط هواپیما به هر مقصدی را با مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید و با اطلاع کامل از شرایط هتل‌ها، برای رزرو آن‌ها نیز اقدام کنید. برای مثال، اگر قصد اقامت در هتل کانال سنترال دبی را دارید، تنها باید با مراجعه به سایت یا اپلیکیشن فلای تودی، از بخش هتل های دبی، اقدام به رزرو این هتل کنید؛ سپس می‌توانید از قسمت خرید بلیط، جهت تهیه بلیط هواپیما دبی نیز اقدام کنید.

کد خبر: ۲۹۳٬۴۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha