۶ تیر ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۳
افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری شهید رئیسی در یزد| بهره‌برداری از ۴۰ کتابخانه عمومی
وزیر فرهنگ در حاشیه جلسه هیئت دولت خبر داد؛

افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری شهید رئیسی در یزد| بهره‌برداری از ۴۰ کتابخانه عمومی

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از افتتاح مجتمع فرهنگی و هنری در یزد به نام شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و بهره‌برداری از ۴۰ کتابخانه عمومی طی روزهای آتی خبر داد.

به گزارش بازار، محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارشنبه (۶ تیرماه) درحاشیه جلسه هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران حاضر و به پرسش آن‌ها پاسخ داد.

اسماعیلی با اشاره به اقدامات فرهنگی پیش رو، عنوان کرد: بخش مهمی از طرح‌های بزرگ فرهنگی کشور اکنون آماده بهره‌برداری است؛ مهمترین مجتمع فرهنگی و هنری که زیباترین مجموعه تاریخ فرهنگ و هنر است در یزد به نام شهید آیت‌الله رئیسی نامگذاری شده و به زودی افتتاح می‌شود.

وی افزود: البته قرار بود این طرح با حضور ایشان افتتاح شود که میسر نشد، همچنین بیش از ۴۰ کتابخانه عمومی در حال افتتاح است و ده‌ها مجتمع فرهنگی و هنری و پلاتوهای تئاتر در نقاط مختلف کشور در حال بهره‌برداری است.

اسماعیلی در ادامه به مجموعه برنامه‌های اربعین شهدای خدمت اشاره کرد و گفت: در همه مراکز شهری و روستایی مردم عزیز، علاقمند و شیفتگان خدمت برای رئیس‌جمهور مراسم تدارک دیده‌اند، در تهران این مراسم با پخش سخنرانی دبیرکل حزب‌الله تهران و دکتر جمیله علم‌الهدی همسر فاضل و دانشمند رئیس‌جمهور شهید همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه مادحین اهل بیت (ع) و قاریان قرآن نیز در مجلس افاضه فیض خواهند کرد، تاکید کرد: همه همکاران با آمادگی کامل برای تسهیل در امر برگزاری مطلوب این برنامه همراه هستند.

به گفته اسماعیلی، برنامه بعدی در مشهد و چهل روز بعد از تدفین رئیس‌جمهور شهید عزیز در حرم مطهر امام رئوف (ع) برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۲۹۲٬۸۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha