۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲
اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا دنبال کنیم

اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا دنبال کنیم

سامانه‌های خبری معتبر، از مهم‌ترین منابع کسب اطلاعات قابل اعتماد محسوب می‌شوند.

به گزارش بازار، سامانه‌های خبری معتبر، از مهم‌ترین منابع کسب اطلاعات قابل اعتماد محسوب می‌شوند. در عصر حاضر که شاهد پیشروی و تکامل سریع دنیای ارز دیجیتال با شتابی غیر قابل انکار هستیم، آگاهی از اخبار مربوط به حوزه رمز ارز، اهمیت بسیاری دارد. اما در میان حجم بالای اطلاعات آیا تمام اخبار منتشر شده صحت دارند؟ اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا دنبال کنیم؟

در این مقاله به معرفی ۱۰ سایت برتر خبری در حوزه رمز ارز می‌پردازیم و در انتهای مقاله، اهمیت مطالعه مستمر منابع نام‌برده را با بررسی تاثیر اخبار ارز دیجیتال بر سودآوری یا ضرر معامله‌گران شرح می‌دهیم.

معرفی بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال

در میان فراز و نشیب‌های ارز دیجیتال و هجوم همه‌جانبه اطلاعات از منابع مختلف، بهترین سایت‌های خبری از ویژگی‌های مشترکی برخوردار هستند؛ این وبسایت‌ها، اخبار دسته اول را از منابع معتبر جمع‌آوری می‌کنند و با بیانی ساده و بدون تعصب، با مخاطبین خود از سطح مبتدی تا متخصص حوزه کریپتوکارنسی در میان می‌گذارند. ۱۰ نمونه از بهترین سایت‌های خبری ارز دیجیتال عبارت هستند از:

CoinTelegraph

بزرگ‌ترین مرجع اطلاع رسانی اخبار ارز دیجیتال که از سال ۲۰۱۳ فعالیت خود را آغاز کرده است و تا امروز بیش از ۲ میلیون کاربر، حساب توییتر او را دنبال می‌کنند، CoinTelegraph نام دارد. این وبسایت خبری علاوه بر اخبار بیت کوین، اتریوم و بسیاری از رمز ارزهای دیگر، به بررسی سیاست‌ها و فناوری‌های جدید این حوزه می‌پردازد.

وجود نمودار قیمتی در این سایت، محاسبه‌گر قیمت و اخبار دسته اول در قالب پست‌های روزانه از جمله دلایل محبوبیت CoinTelegraph محسوب می‌شود.

CoinDesk

سایت CoinDesk، از جمله وبسایت‌های شناخته شده و قدیمی است که از سال ۲۰۱۳ علاوه بر اخبار کریپتوکارنسی، به عنوان مرجع آموزشی ارز دیجیتال شناخته می‌شود. آموزش‌های این وبسایت برای تمام افراد در رده‌های مختلف اطلاعاتی در قالب ویدئو، مقاله، خبرنامه و پادکست ارائه می‌شود.

بخش خبری این وبسایت وظیفه اطلاع‌رسانی و تحلیل ارزهای دیجیتال کلیدی، بررسی قیمت، اخبار و رویدادها و دستاوردهای جدید این عرصه را بر عهده دارد.

NewsBTC

همانطور که از نام این وبسایت خبری مشخص است، NewsBTC سرویس خبری ارز دیجیتال بیت کوین محسوب می‌شود. بنابراین، اگر به دنبال تحلیل‌های فنی و پیش‌بینی‌ آینده این رمز ارز هستید و با خود می‌گویید اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟ این وبسایت را در لیست بررسی خود قرار دهید.

لازم به ذکر است که سایت NewsBTC، در قالب ۱۷ پست روزانه علاوه بر بررسی بیت کوین به معرفی رمز ارزهایی نظیر دوج‌کوین، لایت کوین و… می‌پردازد.

BitCoin Magazine

مجله بیت کوین، یکی از وبسایت‌های خبری معتبر در زمینه رمز ارز بیت کوین است. این سایت اطلاعات کاملی از قیمت، فناوری‌های نوین، تحلیل‌های قابل استناد و اخبار تغییرات بیت کوین ارائه می‌دهد.

مجله بیت کوین، مرجعی معتبر برای شناخت و بررسی بیت کوین

U.Today

پوشش رسانه‌ای ارزهای دیجیتال مانند اخبار اتریوم و تحلیل‌های قیمتی از جمله وظایف سایت U.Today به حساب می‌آید. وجه تمایز این مرجع خبری با سایر وبسایت‌ها، اشتراک گذاری بی‌طرفانه مصاحبه و نقل قول‌هایی است که دید کاربران را نسبت به مسیر پیش‌رویشان باز می‌کند.

اگر نسبت به تکنولوژی‌های روز حوزه ارز دیجیتال کنجکاو هستید و می‌خواهید در عین سادگی به درک خوبی از این مفاهیم جدید برسید، وبسایت U.Today آماده خدمت‌گزاری به شما است.

CryptoSlate

مرجع خبری CryptoSlate بر فناوری بلاک‌چین و بررسی ارزهای دیجیتال تمرکز دارد. این خبرگزاری مستقل در سیاتل با پوشش رسانه‌ای رویدادها، انتقال نکات آموزشی به روز و تحلیل‌های دقیق، بینش و درک عمیقی نسبت به دنیای رمز ارز ایجاد می‌کند.

بررسی جامع داده‌های این وبسایت خبری مانند میزان خرید و فروش روزانه، مرجع مناسبی برای انتخاب هوشمندانه تمام معامله‌گران ارز دیجیتال است.

CoinPedia

وبسایت خبری CoinPedia با توجه به اطلاعات جامع خود، تحت عنوان دایره‌المعارف ارز دیجیتال شناخته می‌شود. این وبسایت، پلتفرمی چند منظوره است که به عنوان مرجع آموزشی، صرافی معاملات ارز دیجیتال و ابزارهای تحلیل قیمتی و کسب درآمد جانبی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

CoinCodex

اگر به دنیای ارز دیجیتال علاقه دارید، حداقل یک‌بار نام CoinCodex را شنیده‌اید. بخش خبری این سایت شما را نسبت به آخرین اخبار صنعت کریپتوکارنسی مطلع می‌کند. نقطه قوت CoinCodex، ارائه نمودارهای قیمتی، داده‌های معتبر و تحلیل‌های فنی است که شناخت فرصت‌های معاملاتی را برای سرمایه‌گذاران آسان می‌کند. ضمنا این مرجع خبری علاوه بر نسخه تحت وب دارای نسخه موبایل است.

BitCoin.com

وبسایت BitCoin.com، مرجع آنلاین و شبانه روزی اخبار ارز دیجیتال بیت کوین است. بنابراین، فرقی نمی‌کند به دنبال تحلیل‌های تکنیکال بیت کوین برای انجام معاملات می‌گردید یا تمایل دارید شنونده‌ی گزارش‌های مطبوعاتی و نظرات کاربران را در مورد این ارز دیجیتال باشید، تمام اطلاعات به روز بیت کوین در وبسایت BitCoin.com پوشش داده می‌شود.

Crypto News

این درگاه خبری شناخته شده به دلیل ارائه نمودار قیمتی ۱۵۰۰ ارز دیجیتال، بررسی اخبار صنعت کریپتوکارنسی، معرفی صرافی‌های مختلف، تقویم رویدادهای ارز دیجیتال و آموزش‌هایی در قالب فایل راهنما، مقاله و ویدئو جایگاه مناسبی میان کاربران کسب کرده است.

اگر به عنوان فردی مبتدی، خواهان شناخت و ورود به صنعت رمز ارز هستید یا می‌خواهید مانند معامله‌گری حاذق، تحلیل‌های بازار را رصد کنید، Crypto News گزینه‌ای عالی برای این بررسی محسوب می‌شود.

کریپتو نیوز، ابزاری برای تحلیل و کسب اطلاعات جدید صنعت ارز دیجیتال

تاثیر اخبار بر روند شاخص‌های اقتصادی بازار ارز دیجیتال

تا این بخش از مقاله متوجه شدیم که اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا دنبال کنیم. شاید از خودتان بپرسید که اخبار تا چه اندازه، صنعت ارز دیجیتال را تحت تاثیر قرار می‌دهند؟ اگر با تحلیل‌های فاندامنتال آشنا باشید، می‌دانید که دنیای رمز ارز به عنوان صنعتی نوظهور تحت تاثیر محرکی به نام اخبار، تغییرات قیمتی قابل توجهی را تجربه می‌کند.

به طور مثال اخبار افزایش تورم با تاثیر بر کاهش تقاضا، سبب نزول قیمت ارزهای دیجیتال می‌شوند. در مقابل اخباری نظیر کاهش نرخ بیکاری، طیف گسترده‌ای از مردم را به سوی خرید ارز دیجیتال سوق می‌دهد و به این واسطه، شاهد افزایش قیمت در صنعت کریپتوکارنسی خواهیم بود.

علاوه بر تاثیر غیرمستقیم گزارش‌های اقتصادی بر صنعت ارز دیجیتال، مواردی مانند خلق و توسعه رمز ارز جدید، رویدادهای متعدد برگزار شده، تنظیم قوانین یا ورشکست و کلاهبرداری ارزهای دیجیتال، به طور مستقیم بازار ارز را تحت تاثیر قرار می‌دهند.

به طور مثال، پذیرش عمومی یک ارز دیجیتال با تبلیغ در رویدادی اختصاصی، افزایش قیمت آن ارز را در پی دارد، اما در صورتی که معاملات رمز ارز طبق مصوبه یا قانون‌گذاری‌های جدید در کشوری، غیرقانونی تلقی شود، میل به فروش افزایش می‌یابد و قیمت آن ارز دیجیتال، سیر نزولی را در پیش می‌گیرد.

نتیجه گیری

شما می‌توانید با استفاده از مراجع خبری معتبر، اخبار ارز دیجیتال را دنبال کنید و با آگاهی بیشتر دست به اقداماتی سودآور بزنید. ما در این مقاله در پاسخ به سوال «اخبار موثق ارز دیجیتال را از کجا پیدا کنیم؟» ۱۰ سایت شناخته شده را معرفی کردیم که اطلاعات صحت سنجی شده را در اختیار شما قرار می‌دهند.

لازم به ذکر است هر کدام از وبسایت‌های معرفی شده، به دلیل امکانات و شاخص‌های اطلاعاتی منحصر به فرد، میان کاربران ارز دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین، بهتر است متناسب با اطلاعاتی که نیاز دارید به بررسی اطلاعات سایت‌ها بپردازید.

کد خبر: ۲۹۲٬۵۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha