۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۰
بازگرداندن بخش بزرگی از آرای طرفداران ارزهای دیجیتال
فرصت مهم برای دموکرات ها؛

بازگرداندن بخش بزرگی از آرای طرفداران ارزهای دیجیتال

با خروج جو بایدن از رقابت ریاست جمهوری امریکا، دموکرات‌ها اکنون می‌توانند رای طرفداران ارز دیجیتال را به سمت خود بازگردانند.

به گزارش بازار، جیک چروینسکی (Jake Chervinsky)، مدیر حقوقی صندوق واریانت (Variant Fund)، معتقد است با خروج جو بایدن (Joe Biden) از رقابت ریاست جمهوری آمریکا، حزب دموکرات فرصت مهمی برای بازگرداندن بخش بزرگی از آرای طرفداران ارزهای دیجیتال در انتخابات پیش رو دارد.

او در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) اظهار داشت که علیرغم رویکرد خصمانه دولت بایدن، ارز دیجیتال موضوعی حزبی نبوده و دموکرات‌ها از قوانین حامی این بخش حمایت کرده‌اند. چروینسکی پیشنهاد کرد نامزد جدید دموکرات‌ها برای جلب اعتماد رای‌دهندگان ارز دیجیتال، اقداماتی مانند اعلام تعهد به رشد این صنعت در آمریکا، اذعان به مشکلات نظارتی SEC و انتشار فهرستی از نامزدهای طرفدار ارز دیجیتال برای SEC و CFTC انجام دهد.

این پیشنهاد پس از کناره‌گیری بایدن از انتخابات ۲۰۲۴ و حمایت او از کامالا هریس مطرح شد. نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد یک سوم رای‌دهندگان آمریکایی موضع نامزدها درباره ارزهای دیجیتال را در انتخابات ۲۰۲۴ در نظر خواهند گرفت.

کد خبر: ۲۹۶٬۴۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha