۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۴
۲ درصد واحدهای تولیدی احیاشده کشور متعلق به بوشهر است
معاون اقتصادی استاندار بوشهر:

۲ درصد واحدهای تولیدی احیاشده کشور متعلق به بوشهر است

بوشهر- معاون اقتصادی استاندار بوشهر با اشاره به همایش احیای ۸۷۷۰ واحد تولیدی کشور گفت: ۲ درصد واحدهای تولیدی احیاشده کشور متعلق به بوشهر است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی باستین ظهر شنبه در نشست وبیناری با معاون اقتصادی وزیر کشور با اشاره به برپایی همایش احیای ۸۷۷۰ واحد تولیدی در کشور اظهار داشت: این همایش روز دوشنبه هفته جاری در سالن همایش های وزارت کشور برگزار می شود.

وی افزود: این همایش با حضور معاونین اقتصادی استانداری ها، مدیران کل اقتصادی و سرمایه گذاری استانداری‌ها و مدیران حوزه تولید و سرمایه گذاران برگزار می شود.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: بر اساس اعلام وزارت کشور، ۲ درصد از این واحدها شامل ۱۷۰ واحد راکد احیا شده، متعلق به استان بوشهر است که عملکرد قابل توجهی است.

باستین بیان کرد: با احیای واحدهای راکد و نیمه راکد در استان بوشهر، مشاغل زیادی احیا و تثبیت شده است.

وی اضافه کرد: با احیای این واحدها و اجرای طرح های جدید و حضور سرمایه گذاران، نرخ بیکاری استان از ۱۰.۴ درصد در ابتدای دولت سیزدهم به ۶.۱ درصد کاهش یافته است.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر گفت: توسعه زیرساخت های اقتصادی بویژه در حوزه دریامحور و بنادر مورد توجه و تاکید قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنیم.

کد خبر: ۲۹۲٬۴۵۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha