۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۵
رشد ۱۰۶ مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته
سخنگوی صنعت برق کشور اعلام کرد

رشد ۱۰۶ مگاواتی مصرف برق نسبت به روز گذشته

سخنگوی صنعت برق گفت: تقاضای برق کشور روز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ با یک افزایش ۱۰۶ مگاواتی نسبت به روز گذشته(سه شنبه) به ٧٣ هزار و ٦٧١ مگاوات رسید.

به گزارش بازار، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تا پیش از ورود به تابستان رکوردهای مصرف که سال گذشته عمدتا در مرداد بر جای مانده بود، در روزهای پایانی بهار یکی پس از دیگری جابجا می شوند.

وی ادامه داد: در حالی که تقاضای برق کشور روز گذشته با ٧٣ هزار و ٥٦٥ مگاوات حدنصاب جدیدی را برجای گذاشته بود، امروز رکورد جدیدتری به ثبت رسید.

سخنگوی صنعت برق، تهران، خوزستان، اصفهان و خراسان رضوی را استان هایی با بیشترین میزان مصرف برق دانست و خاطرنشان کرد: اعداد به ثبت رسیده از میزان تقاضای برق در کشور بیانگر گرمای زودرس و مصرف غیراصولی است که امر مهم تامین برق پایدار را به چالش می کشد، از این رو مشترکان می بایست با همکاری و همراهی خود خدمتگزاران خود در صنعت برق را یاری کنند.
مدیرعامل شرکت توانیر از عموم مشترکان خواست تا با به کار بستن راهکارهای ساده مدیریت مصرف و استفاده بهینه از این کالای ارزشمند و گرانبها، عبور از گرمای سخت تابستان امسال را بدون کوچکترین خللی در تامین انرژی پایدار ممکن سازند.
رجبی مشهدی مشارکت در پویش با انرژی را یکی از راهکارهایی برشمرد که مردم می توانند با حضور فعال در آن، ضمن کسب اطلاع از آخرین توصیه ها و راهکارهای مدیریت مصرف، از جوایز ارزنده آن نیز شامل ٣٠٠ دستگاه خودرو داخلی، لوازم خانگی، لوازم دیجیتال و... برخوردار شوند.

کد خبر: ۲۹۲٬۰۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha