۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱
شرکت‌های تولیدی صادرات‌محور حمایت می‌شوند
وزیر صنعت، معدن و تجارت:

شرکت‌های تولیدی صادرات‌محور حمایت می‌شوند

وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تاکید به وجود پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های مناسب، حرکت به سمت صنعتی شدن را مدنظر قرار داد و گفت: وزارت صمت صنعت دانش‌بنیان صادرات محور را پیگیری و حمایت می‌کند.

به گزارش بازار، نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، مدیران خودروساز، روسای اتحادیه‌های مرتبط با صنعت خودرو و قطعات، نمایندگان مجلس و... با تاخیر فراوان، در محل دائمی نمایشگاه‌هایبین‌المللی برگزار شد.

این نمایشگاه که به همت شرکت بازرگانی بین المللی ایدرو در فضایی به متراژ بالغ بر ۴٢ هزار متر مربع و با حضور ۶۰۰ شرکت داخلیو ۴۶۹ شرکت خارجی از ۹ کشور برپا شده شده است، علاوه بر شرکت‌های داخی، میزبان شرکت‌های خارجی از کشورهای رومانی، انگلیس، چین، تایوان، اندونزی، کره، ترکیه، عراق و هند است.

باید ایران را صنعتی کنیم
عباس علی‌آبادی- وزیر صنعت، معدن و تجارت- در مراسم افتتاح این نمایشگاه، ضمن اشاره به حضور صبح امروز(سه‌شنبه) خود در مجلس شورای اسلامی و ارائه‌ گزارش این صنعت، اظهار کرد: امروز گزارش مفصلی در رابطه با موضوع صنعت خودرو در مجلس هم‌شنیدم و هم ارائه کردم که حتما توصیه می‌کنم، مورد مطالعه قرار گیرد.

وی بر صنعتی شدن کشور تاکید کرده و افزود: باید ایران را صنعتی کنیم. به نظر می‌رسد که پتانسیل صنعتی‌ شدن بیش از هر چیز در کشور مهیا است.

کد خبر: ۲۹۱٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha