۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۸
لزوم تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس تاکید کرد:

لزوم تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن

زنجان- نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌باشند.

به گزارش خبرنگار بازار،نبی الله محمدی روز سه شنبه در بازدید از آخرین وضعیت پروژه های نهضت ملی مسکن در غرب و شرق شهر زنجان،گفت: طرح نهضت ملی مسکن از پروژه های مهم و با اهمیت دولت سیزدهم است و تاکنون در این استان هم به خوبی جلو رفته است.

وی با بیان اینکه با تأمین زیر ساخت‌های لازم در پروژه‌های نهضت ملی مسکن متقاضیان بعد از سکونت مشکلی نخواهند داشت،ابراز داشت: باید شرکت‌های خدمات رسان نسبت به تکمیل زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان تعامل و همکاری سازنده‌ای با مجموعه راه و شهرسازی داشته‌باشند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تأمین به‌موقع زیرساخت‌ها در پروژه‌های نهضت ملی مسکن بسیار ضروری است و باید این مهم مورد توجه شرکت‌های خدمات رسان قرار گیرد.

محمدی تاکید کرد: باید موانع و مشکلات سر راه تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن در استان زنجان به خوبی بررسی و احصاء شود.

وی افزود: باید نسبت به سریع خانه دار شدن متقاضیان تلاش کرد و با تمام توان پیگیر حل مشکلات متقاضیان مسکن خواهم بود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی،بیان داشت: تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن به متقاضیان در استان تسریع شود و در تحقق این مهم تنها راه و شهرسازی دخیل نیست.

کد خبر: ۲۹۱٬۷۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha