۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۴
افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی کردستان زمینه اشتغال ۲۶۷ نفر را فراهم کرد
همزمان با هفته جهاد کشاورزی؛

افتتاح پروژه های جهاد کشاورزی کردستان زمینه اشتغال ۲۶۷ نفر را فراهم کرد

سنندج – با افتتاح و بهره برداری از پروژه های بخش کشاورزی استان کردستان، زمینه اشتغال برای ۲۶۷ نفر در این استان فراهم شد.

به گزارش خبرنگار بازار، همزمان با ایام هفته جهاد کشاورزی در استان کردستان، پروژه های مختلفی در این استان به بهره برداری رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: در جریان بهره برداری از پروژه های جهاد کشاورزی استان کردستان، زمینه برای اشتغال ۲۶۷ نفر در این استان فراهم شده است.

پیمان اسکندری اظهار کرد: همزمان با هفته جهاد کشاورزی در استان کردستان ۷۷ پروژه در بخش های مختلف مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی به میزان سرمایه گذاری برای پروژه های افتتاح شده در بخش کشاورزی استان کردستان اشاره کرد و افزود: در مجموع میزان سرمایه ‌گذاری در این خصوص به بیش از سه هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال رسید.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان افزود: این پروژه‌ها شامل ۵۰ پروژه در بخش آب و خاک، ۱۱ پروژه در بخش صنایع کشاورزی، پنج پروژه در بخش باغبانی و گلخانه، چهار پروژه در بخش طیور، دو پروژه در بخش شیلات و آبزیان، چهار پروژه در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری و یک پروژه در بخش دام است.

وی با بیان اینکه با بهره ‌برداری از این پروژه‌ها برای ۲۶۷ نفر اشتغال پایدار ایجاد شده است، عنوان کرد: همچنین با افتتاح این پروژه ها برای ۶۵۵ نفر اشتغال تثبیت می‌ شود.

اسکندری اظهار کرد: این پروژه‌ ها در راستای تحقق شعار جهاد کشاورزی، امنیت غذایی و در جهت توسعه بخش کشاورزی استان کردستان اجرا می‌ شوند.

استان کردستان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی در کشور است و در تولید محصولات مختلف کشاورزی از جمله گندم، جو، سیب، انگور، گردو و ... رتبه‌های برتر را به خود اختصاص داده است.

کد خبر: ۲۹۱٬۵۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha