۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۷
موافقت وزیر کشور با ۳ درخواست اقتصادی و اشتغالزای استاندار بوشهر

موافقت وزیر کشور با ۳ درخواست اقتصادی و اشتغالزای استاندار بوشهر

بوشهر- وزیر کشور با ۳ درخواست اقتصادی و اشتغالزای استاندار بوشهر موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، عصر شنبه سومین جلسه زنجیره ارزش راهبردی محصولات تولیدی استان بوشهر با حضور وزیر کشور به صورت ویدئوکنفرانسی برگزار شد.

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به ظرفیت راه اندازی۳۵۰۰ واحد نیروگاه کوچک مقیاس ۵ کیلوواتی در استان بوشهر اظهار داشت: در اجرای این طرح، ۲ ماه برای نصب و ۲ ماه نیز برای کنتورخوانی، زمان نیاز است و تسهیلات نیروگاه خورشیدی باید تنفس ۴ الی ۶ ماهه داشته باشند.

وی اضافه کرد: همچنین با توجه به توان مجریان طرح، بجای ضامن از قرارداد خرید تضمینی محصولات تولیدی آنها بهره ببریم. وزیر کشور با هر دو درخواست موافقت کرد.

استاندار بوشهر همچنین با اشاره به اهمیت آبزی پروری بویژه پرورش ماهی و میگو در استان ابراز داشت: ۷۳۰۰ هکتار اراضی پرورش میگو در استان داریم که نیاز است با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، استخرهای پرورش میگو، ژئوممبران شود.

محمدی زاده تصریح کرد: با ژئوممبران کردن استخرها، هر هکتار ۱۵ تا ۱۷ تن تولید خواهیم داشت و رشد ۳۰۰ درصدی را شاهد خواهیم بود.

وزیر کشور با درخواست تسهیلات برای ژئوممبران کردن استخرها نیز موافقت کرد و دستور بررسی و نامه به بانک مرکزی برای تسهیلات لازم را به معاون اقتصادی خود داد.

کد خبر: ۲۹۱٬۴۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha