۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰
ضرورت تصمیم سازی به موقع مدیران گلستان برای خرید تضمینی سیب زمینی
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران مطرح کرد

ضرورت تصمیم سازی به موقع مدیران گلستان برای خرید تضمینی سیب زمینی

گرگان- هاشمی، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران ضمن ابراز نگرانی از وضعیت خرید سیب زمینی، خواستار ورود سریع دولت به این موضوع و تصمیم سازی فوری مدیران برای خرید تضمینی این محصول شد.

هامان هاشمی، در گفت و گو با خبرنگار بازار، با اشاره به فرا رسیدن زمان برداشت سیب زمینی و آغاز خرید این محصول از کشاورزان، اظهار کرد: اکنون دغدغه جدی کشاورزان منطقه فروش محصول است که با علت نوسانات بازار با مشکل مواجه شده و ضروری است دولت برای جلوگیری از صدمات اقتصادی و اجتماعی چاره اندیشی کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق ایران خواستار ورود سریع دولت برای تصمیم سازی فوری خرید تضمینی سیب زمینی شد و گفت: عدم ورود به موقع دولت آسیب های جدی به کشاورزان وارد می کند.

هاشمی با یادآوری این که اقتصاد گلستان به کشاورزی وابسته است، ادامه داد: هر روز تاخیر در ورود جدی دولت علاوه بر آسیب های اقتصادی به گلستان و صدمه به معیشت کشاورزان، آثار اجتماعی هم به دنبال خواهد داشت.

رئیس کمیسیون کشاورزی گلستان یادآور شد: بخش عمده درآمد مردم گلستان از کشاورزی تامین می شود و آمادگی دولت برای ورود به موقع در مشکلات و پیش بینی لازم برای جلوگیری از صدمات در فصل های کاشت و برداشت بسیار ضروری است.

هاشمی از آمادگی اتاق بازرگانی گرگان و سایر تشکل ها برای همکاری با دولت در برنامه ریزی ها خبرداد.

کد خبر: ۲۹۱٬۰۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha