۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۳
ورود دو دستگاه هایتک و پیشرفته در حوزه آزمایشگاهی برای نخستین بار به گلستان
مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی نگار مهر سایدا خبر داد؛

ورود دو دستگاه هایتک و پیشرفته در حوزه آزمایشگاهی برای نخستین بار به گلستان

گرگان- عباسی، مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی نگار مهر سایدا گفت: در حال حاضر آزمایشگاه شرکت دارای دو دستگاه هایتک و پیشرفته است که در استان گلستان صرفا مجموعه ما این دستگاه را دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، نگار عباسی در حاشیه نمایشگاه خدمات کسب و کار گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: حوزه فعالیت شرکت مهر سایدا در زمینه آزمون های دامپزشکی، مواد غذایی، سموم و خوراک دام و طیور بوده و همکار اداره استاندارد، غذا-دارو و اداره دامپزشکی است.

مدیرعامل شرکت آزمایشگاهی نگار مهر سایدا افزود: در این حوزه به ویژه دامپزشکی به صورت حرفه ایی و در حوزه باقی مانده سموم در زمینه غذا-دارو با اداره استاندارد فعالیت دارد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت خود را از سال ۱۴۰۱ آغاز کردیم، افزود: در حال حاضر آزمایشگاه شرکت دارای دو دستگاه هایتک و پیشرفته است که در استان گلستان صرفا مجموعه ما این دستگاه را دارد.

عباسی ادامه داد: تا کنون این دستگاه در استان وجود نداشت و همه نمونه ها به تهران و مشهد ارجاع داده میشد، اما اکنون حدود یکسال است که شرکت این دستگاه را تهیه و این مشکل را برطرف کرده است.

وی با تاکید بر این نکته که دستگاه خارجی و تولید آمریکا است و نمونه داخلی ندارد، بیان کرد: یک سال است که این دستگاه تهیه شده و راه اندازی آن زمان زیادی برد و به تازگی هم از طرف اداره استاندارد تایید صلاحیت شده است به همین دلیل چندماه است که دستگاه به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی در خاتمه با اشاره به هزینه ی ۶ تا هفت میلیارد تومانی تهیه دستگاه، افزود: از سختی های استفاده از این دستگاه می توان به هزینه بالای تهیه، سرویس، نگهداری، خرید مواد اولیه و راه اندازی اشاره کرد.

کد خبر: ۲۹۰٬۸۵۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha