۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۷
۵۰۰ میلیارد تومان به راه آهن بوشهر شیراز تزریق می شود
استاندار بوشهر:

۵۰۰ میلیارد تومان به راه آهن بوشهر شیراز تزریق می شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: در نشست با وزیر راه و شهرسازی، مقرر شد تا ده روز آینده، ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه راه آهن بوشهر شیراز تزریق شود.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر صبح سه شنبه با مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی دیدار و در ارتباط با پروژه های شاخص حوزه راه استان بوشهر و جنوب کشور بحث و تبادل نظر کرد.

استاندار بوشهر در پایان این دیدار در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشکلات راه آهن بوشهر شیراز در این نشست مطرح و با دستور وزیر مقرر شد تا ده روز آینده ۵۰۰ میلیارد تومان به پروژه تزریق شود که گامی در تسریع اجرای راه آهن است.

محمدی زاده تصریح کرد: همچنین مقرر شد مدیر عامل راه آهن کشور از تمام قطعات راه آهن بوشهر شیراز بازدید و نسبت به رفع موانع موجود اهتمام ورزد.

وی اضافه کرد: پیمانکاران قطعات مختلف راه آهن بوشهر شیراز، با پیشرفت پروژه و ارائه صورت وضعیت، مطالبات خود را دریافت می کنند.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: همچنین در ارتباط با آخرین وضعیت پروژه آزادراه بوشهر شیراز نیز، بحث شد و هفته آینده نشستی با حضور معاونین عمرانی استانداران بوشهر و فارس و نمایندگان مجلس و دست اندرکاران وزارت راه و شهرسازی برگزار و برای تسریع در تکمیل این پروژه، تصمیم گیری می شود.

محمدی زاده گفت: وزیر راه و شهرسازی بر تسریع در تکمیل آزاد راه و راه آهن بوشهر به شیراز، تاکید دارد و قول مساعد داد از تمام ظرفیت موجود برای این مهم بهره ببرد.

کد خبر: ۲۹۰٬۶۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha