۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۳
ارز دیجیتال ترون در کوتاه مدت تمایل به رشد دارد
تحلیل تکنیکال ترون TRX

ارز دیجیتال ترون در کوتاه مدت تمایل به رشد دارد

ارز دیجیتال ترون با نماد trx و با ارزش بازار 10 میلیارد دلاری بر روی حمایت معتبری قرار دارد که مایل به صعود تا اهداف بالاتر است.

هادی بهرامی؛ بازار: ارز دیجیتال ترون با نماد TRX یکی از پروژه های بلاکچینی مطرح بازار است که با سرعت زیاد و امنیت بالا تراکنش ها را پردازش میکند و از طرفی یکی از رهبران دسته دیفای اکوسیستم میباشد. بلاکچین ترون از الگوریتم اثبات سهام (pos) تبعیت میکند و معماری سه لایه ای دارد که در راستای تامین امنیت شبکه و کسب سود حاصل از سپرده گذاری به اندازه سهامی که قفل میکند بجای دخالت مستقیم میتواند به ۲۷ نماینده تعیین شده رای دهد.

ما قیمت ترون را در حال حاضر ۲۸ درصد بالاتر از ارزش ذاتی در نظر میگیریم و برای اولین بار در کل فضای تحلیل از مدل های ارزش گذاری ارز دیجیتال استفاده میکنیم که بر این اساس، ارزش ذاتی ترون را برای سال ۲۰۲۵ حدودا ۰.۲۳ دلار و ارزش ذاتی اشباع شده که به آن میتوان تارگت بنیادی هم گفت را ۰.۴۶ دلار برآورد میکنیم. ارزش بازار ترون مبلغ ۱۰ میلیارد دلار میباشد که در حال حاضر مبلغ ۴۳۴ میلیون دلار حجم معاملات دارد.


تحلیل تکنیکال ترون
قیمت ارز دیجیتال ترون طی ۳ ماه اخیر با اصلاح ۲۱ درصدی مواجه شده است که در حال حاضر در محدوده ۰.۱۱۴ دلار قرار دارد و بنظر میرسد با حفظ حمایت معتبر ۰.۱۰۸ دلار اهداف ۰.۱۲۶ و ۰.۱۴۴ دلار لمس شود. اگر کف ۰.۱۰۸ دلاری از دست برود، حمایت بعدی ۰.۰۹۵ دلار در دسترس و ریزش بیشتری در راه خواهد بود. قیمت ترندلاین داینامیکی خود را شکسته و در بازه کوتاه مدت میتوان اهداف گفته شده را برای آن در نظر گرفت؛ اما به خاطر داشته باشید که این اهداف، مقاومت هم هستند و با رسیدن قیمت به آن ها باید احتیاط کرد.

ارز دیجیتال ترون در کوتاه مدت تمایل به رشد دارد

کد خبر: ۲۹۰٬۱۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha