۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۷
صندوق های طلا و عیار را در بهترین محدوده شکار کنید!
به روز رسانی تکنیکال صندوق های طلا

صندوق های طلا و عیار را در بهترین محدوده شکار کنید!

صندوق های طلای لوتوس و عیار مفید گزینه های خوبی از لحاظ بازدهی، ارزش دارایی و معاملات بیشتر برای سرمایه گذاری هستند که در این مقاله به تحلیل تکنیکال موقعیت های هر دو را بررسی کرده ایم.

هادی بهرامی؛ بازار: صندوق طلا نوعی از صندوق های سرمایه گذاری کالایی قابل معامله در بورس است که حداقل ۷۰ درصد از سرمایه تامین کنندگان نقدینگی را در گواهی سپرده سکه طلا و شمش طلا سرمایه گذاری میکند. ورود صندوق های سهامی، درآمد ثابت و بخصوص طلا و زعفران به بازار بورس، اقدامی موثر جهت هدایت درست نقدینگی از طریق خدمات مجازی به بازار های مختلف میباشد که با مدیریت بهتر دارایی ها صورت میگیرد. هر چقدر خدمات و ابزار های سرمایه گذاری بیشتر باشد رقابت و کیفیت مدیریت دارایی بیشتر میشود و در حد خود به جذب نقدینگی بازار کمک شایانی میکند.


صندوق طلای لوتوس
قیمت صندوق طلای لوتوس از آبان ماه ۱۴۰۲ توانست با افزایش ۷۴ درصدی از کف ۱۷ هزار و ۶۰۰ تومان به سقف ۳۰ هزار تومان برسد که پس از واکنش منفی به این سطح لمس شده با اصلاح ۱۶.۵ درصدی مواجه شده است که در حال حاضر در محدوده ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان قرار دارد. بنظر میرسد بهترین حمایت معتبر و اثبات شده قیمت همان محدوده ۲۴ هزار تومان باشد که با حفظ آن میتواند تا اهداف ۳۰ و ۳۷.۵ هزار تومان رشد کند. اگر حمایت ۲۴ هزار تومان از دست برود، حمایت معتبر ۲۰ هزار تومان محدوده مناسبی برای خرید های سنگین تر خواهد بود؛ اما در نظر داشته باشید که بازار، اقتصاد و سرمایه گذاران کشش ریزش عمیق را ندارند، پس نواحی ۲۴ و ۲۰ هزار تومان را دو پله مناسب تکمیل خرید در نظر میگیریم.

صندوق های طلا و عیار را در بهترین محدوده شکار کنید!


صندوق عیار مفید
قیمت صندوق عیار مفید از آبان ماه ۱۴۰۲ توانست با افزایش ۸۰ درصدی (۶ درصد بیشتر از طلای لوتوس) از کف ۶ هزار و ۵۰۰ تومان به سقف ۱۱ هزار و ۷۰۰ تومان رسید و پس از واکنش منفی به این سطح شروع به اصلاح ۱۹ درصدی کرد. در حال حاضر قیمت در محدوده ۹ هزار و ۴۷۰ تومان قرار دارد و حمایت ۱۰ هزار تومانی خود را از دست داده است که بهترین حمایت معتبر و قوی را میتوان محدوده ۸ هزار و ۸۰۰ تومان در نظر گرفت و با رسیدن قیمت به آن ناحیه، خرید های بیشتری انجام داد. محدوده ۷ هزار و ۵۰ تومان نیز بر اساس فراکتال ها و سطوح استاتیک، کف واقعی قیمت صندوق عیار برآورد شده است که بعید است قیمت به آن ناحیه برسد و انتظار داریم حداقل در میان مدت اهداف ۱۱ هزار و ۷۰۰ و ۱۳ هزار تومان تاچ شوند.

صندوق های طلا و عیار را در بهترین محدوده شکار کنید!

کد خبر: ۲۸۹٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha