۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
برداشتن بار مشکلات بر زمین مانده، ملاک رحمتی در پذیرفتن مسئولیت بود
وزیر اقتصاد:

برداشتن بار مشکلات بر زمین مانده، ملاک رحمتی در پذیرفتن مسئولیت بود

وزیر امور اقتصادی و دارایی با اشاره شهدای خدمت، گفت: اولویت شهید مالک رحمتی، در پذیرش مسئولیت، بیش از هر چیز، حل یک مسئله و برداشتن بار مشکلات بر زمین مانده بود.

به گزارش بازار، سید احسان خاندوزی شامگاه دوشنبه ۷ خردادماه در مراسم یادبود شهید مالک رحمتی استاندار فقید آذربایجان شرقی، با اشاره به سابقه چند ساله مالک رحمتی در تولیت آستان قدس رضوی، اظهار داشت: برای شهید رحمتی، خدمت به امام رضا(ع) و زائرین ایشان، جایگاهی خاص داشت و بسیار شوق آور بود.

وی افزود: زمانی که در یکی از دیدارهای دوستانه در آستان قدس رضوی، با توجه به توانایی‌های شهید رحمتی، به او پیشنهاد پذیرش یک سمت برجسته و اصطلاحا "توی چشم" را دادم، آن را رد کرد و گفت، اگر به خاطر اعتقادش به آیت‌الله رئیسی حاضر باشد از خدمت در آستان قدس، فاصله بگیرد، دوست دارد در پستی مشغول به‌کار شود که از نظر من و شخص رئیس‌جمهور، در حل مشکلات کشور و کارهای بر زمین مانده، بسیار مهم تلقی می‌شود.

وزیر اقتصاد گفت: از همین رو بود که در دیدار بعدی خود با شهید رحمتی، ریاست سازمان خصوصی‌سازی را به منظور پیگیری موضوع بسیار مهم مولد سازی به وی پیشنهاد کردم.

خاندوزی تصریح کرد: رحمتی پاداش این خلوص و صداقت را با شهادت خود در مسیر خدمتگذاری در کنار رئیس جمهور و دیگر همراهان گرفت.

کد خبر: ۲۸۹٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha