۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۶
تاج گل چیست ؟

تاج گل چیست ؟

در ایران بیش تر از گل های گلایل، استرزیا، شب بو، لیلیوم، ژربرا، مریم و داودی برای ابراز تسلیت در تاج گل ترحیم استفاده می شود .

تاج گل در واقع دسته ای تزئین شده از گل های متنوعی است که با هدفی خاص، بر روی یک سه پایه از جنس چوب یا فلز قرار می گیرند . تاج گل، نمادی از زیبایی و طراوت است که با گل های مختلف و رنگارنگ تشکیل می شود . تاج گل ها به دو دسته اصلی تاج گل تبریک و تاج گل ترحیم و تسلیت تقسیم می شوند .

تاج گل ترحیم چیست ؟

آداب و رسوم تشییع جنازه و مراسم های بعد از آن در کشورهای مختلف، متفاوت است . اما چیزی که تقریبا در همه کشورها از جمله ایران و فرهنگ های مختلف یکسان است، خرید تاج گل ترحیم برای عرض تسلیت و ابراز همدردی با خانواده داغدار است .

در ایران بیش تر از گل های گلایل، استرزیا، شب بو، لیلیوم، ژربرا، مریم و داودی برای ابراز تسلیت در تاج گل ترحیم استفاده می شود .

مزایای خرید و سفارش آنلاین تاج گل ترحیم

یکی از مزیت های خرید آنلاین تاج گل ترحیم این است که اگر نتوانید در محل مورد نظر حضور داشته باشید، با سفارش محصول مورد نظر از کافه گل تاج در زمان مشخصی تاج گل را تحویل مخاطب می دهید .

تمامی تاج گل ها با وانت مسقف به محل برگزاری ارسال می شوند . اکثر مراسم ها در مسجد یا آرامگاه برگزار می شوند و تاج گل ها می بایست قبل از زمان برگزاری در آن جا حاضر باشند .

قیمت تاج گل ترحیم

قیمت تاج گل ترحیم می تواند متغیر و متنوع باشد و از چندین عامل مهم تاثیر می گیرد . اولین عامل تاثیر گذار بر قیمت تاج گل ترحیم، نوع و اندازه تاج گل است . تاج های گل ترحیم معمولا در اندازه ها و طراحی های مختلف در دسترس هستند و قیمت آن ها به تناسب اندازه و پیچیدگی طراحی متغیر است .

کافه گل تاج به نسبت رقبای خود، قیمت منصفانه ای برای تاج های گل ترحیم خود در نظر گرفته است تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب کند .

چگونه می توان تاج گل ترحیم را به طور آنلاین سفارش داد ؟

برای سفارش تاج گل ترحیم، می توانید به سایت  cafegoltaj.com  مراجعه کنید . با مرور محصولات مختلف، می توانید تاج گل مورد نظر را انتخاب کرده و سپس با شماره ۰۹۲۱۲۱۰۳۳۱۴  تماس حاصل فرمایید . تاج گل ترحیم مورد نظر شما به آدرس مورد نظر تحویل داده خواهد شد .

کد خبر: ۲۷۴٬۰۰۷

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha