۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود
در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم؛

رهبر انقلاب: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود

رهبر معظم انقلاب در دیدار اعضای کابینه‌ دولت سیزدهم تاکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار و امید و حرکت بود. یکی از مهمترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی بودن بود. این باید برای مسئولان دولتها الگو باشد.

به گزارش بازار، رهبر انقلاب امروز در دیدار اعضای هیئت دولت سیزدهم تأکید کردند: دولت آقای رئیسی، دولت کار، امید و حرکت در بخش‌های داخلی و خارجی بود. اگر چه این عناوین را شاید ایشان یا اعضای دولت به کار نمی‌بردند اما عملاً این‌جور دیده و فهمیده می‌شد. واقعاً ایشان امیدوار و خوش‌بین به آینده بود، حق هم با ایشان بود و تصمیم داشت با همکاری شما خودشان را به اهداف برساند.

رهبر انقلاب در ادامه عنوان کردند: یکی از مهم‌ترین خصوصیات آقای رئیسی مردمی‌بودن بود. این باید برای همه مسئولان دولت‌ها الگو باشد. ایشان به مردم اعتنا می‌کرد و برای مردم احترام قائل بود، در بین مردم حضور پیدا می‌کرد و حقایق را با حضور در میان مردم لمس ‌می‌کرد، حرف‌های آن‌ها را می‌شنید و نیازهای مردم را محور برنامه‌ریزی‌های خودش قرار می‌داد، ایشان اینجوری بود.

رهبر انقلاب تاکید کردند: حضرت امیر(ع) در عهدنامه مالک اشتر بر توجه به توده مردم و دوری از نورچشمی‌ها و ویژه‌خواران تاکید دارند. شهید رئیسی در این مسیر حرکت می‌کرد.

رهبر انقلاب با اشاره به ویژگی های شهید رئیسی،‌ عنوان کردند: شهید رئیسی در بیان مواضع انقلابی و دینی کاملاً صریح بود و دو پهلو سخن نمی‌گفت.

رهبر انقلاب تاکید کردند: شهید رئیسی هیچگاه از زخم‌زبان‌ها مایوس نمی‌شد. رنج می‌کشید اما مایوس نمی‌شد.

رهبر انقلاب عنوان کردند: شهید رئیسی در سیاست خارجی دو خصوصیت را ایشان کنار هم داشتند، هم اهل تعامل بود و هم اهل رعایت عزتمندی کشور و ملت. ایشان با فلان رئیس‌جمهور اروپایی گاهی یک ساعت و نیم تلفنی صحبت می‌کردند. ایشان اهل تعامل بودند اما از موضع عزت، نه آن‌چنان تند و دورکننده که روابط قطع شود و نه بیخودی امتیازدادن و دست پایین گرفتن.

رهبر انقلاب تاکید کردند: این موارد را گفتم تا به عنوان یک الگو ثبت شود. معلوم شود کسی که رئیس قوه مجریه یک کشور بوده می تواند مجموعه این خصوصیات عملی و فکری و قلبی را با هم داشته باشد و دنبال کند. خصوصیات شهید رئیسی می‌تواند الگوی مدیریتی کشور باشد.

تشکر مجدد رهبر انقلاب از مردم و مسئولان دولتی به سبب برگزاری یک انتخابات سراسری خوب.

کد خبر: ۲۹۴٬۳۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha