۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳
۱۰ تا از بهترین تولید کنندگان سبزی خشک در ایران + شماره تلفن و آدرس

۱۰ تا از بهترین تولید کنندگان سبزی خشک در ایران + شماره تلفن و آدرس

بهترین سبزی های خشک بازار را بررسی میکنیم. زمرد طبس بهترین تولید کننده سبزی خشک است.

به گزارش بازار، یکی از مهم ترین نکات برای خرید سبزی خشک مرغوب، با کیفیت، تازه و قیمت مناسب انتخاب تولید کننده معتبر و برند با سابقه در بازار است. به دلیل افزایش استفاده روزانه مردم از سبزی خشک شرکت های فراوانی اقدام به تولید این محصول و عرضه آن در سراسر کشور کرده اند. از این رو انتخاب بهترین تولید کننده سبزی خشک معتبر و تضمینی کاری دشوار است. کیفیت سبزی خشک نقش مستقیمی در کیفیت غذا و محصول غذایی تولید شده دارد. از این رو در این مقاله یک لیست از بهترین و معتبر ترین تولید کنندگان سبزی خشک در کشور را معرفی می کنیم. سپس ملاک ها و نکاتی برای انتخاب برترین تولید کننده سبزی خشک نیز ذکر می کنیم.

لیست بهترین تولیدکنندگان سبزیجات خشک

برای انتخاب و خرید انواع سبزی از تولید کننده سبزی خشک معتبر باید بهترین شرکت های تولید سبزی را بشناسیم. در ادامه مطلب ۱۰ مورد از بهترین و معتبر ترین کارخانه های تولید و عرضه انواع سبزی در کشور را معرفی می کنیم.

  1. کارخانه تولید و فراوری سبزی خشک زمرد طبس

مجموعه زمرد طبس در سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را شروع کرده و به عنوان اولین و بزرگ ترین کارخانه تولید و عرضه انواع سبزی های خشک با کیفیت در شرق کشور شناخته می شود. در این کارخانه انواع سبزیجات خشک مانند شوید خشک، نعناع خشک، تره خشک، سبزی قورمه سبزی، جعفری خشک، سبزی آش، سبزی ماهی و ... در کیفیت بالا تولید شده و فروش عمده سبزی خشک دارند. همچنین انواع صیفی جات خشک نیز در این مجموعه تولید می شود. این صیفی جات شامل پودر و اسلایس سیر، پودر و اسلایس گوجه، پاپریکا و ... در کیفیت بالا هستند.

  • آدرس: خراسان جنوبی- طبس- شهرک صنعتی فاز یک مواد غذایی- خیابان نارنج- کارخانه سبزی خشک زمرد طبس
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۸۶۳۹۷۵۴

  1. مجموعه سبزی خشک

شرکت سبزی خشک به عنوان یکی از مراکز تولید و عرضه سبزی خشک و ادویه در ایران شناخته می شود. این مجموعه تولید کننده سبزی خشک، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند. همچنین در کارخانه سبزی خشک امکان بسته بندی محصولات برای صادرات به کشور های مختلف مانند ترکیه نیز وجود دارد. محصولات تولید شده در این کارخانه کاملا بهداشتی هستند. این محصولات شامل انواع سبزی های خشک مانند نعناع خشک، شنبلیله خشک، شوید، ریحان، تره، اسفناج و ... هستند. همچنین مجموعه سبزی خشک انواع ادویه های مختلف مانند پودر فلفل، ادویه کاری، ادویه مخصوص غذا های ایرانی، پودر سیر، پاپریکا و ... را نیز تولید و ارسال می کند. انواع دارو های گیاهی مانند اویشن خشک، گل محمدی، گل گاو زبان و ... نیز از محصولات تولیدی کارخانه سبزی خشک هستند.

  • آدرس: تهران- تهرانپارس- اتوبان باقری- نبش خیابان ۱۶۲ غربی (عبدالمجید)- ساختمان پویا-  پلاک ۴۳- طبقه ۲- واحد ۶
  • شماره تماس : ۰۹۱۹۰۲۷۳۷۷۴

 

شرکت سیمین فر

  1. شرکت سیمین فر

مجموعه سیمین فر نیز به عنوان یکی از بهترین و بزرگ ترین شرکت های تولید انواع سبزی خشک در ایران شناخته شده است. این مجموعه محصولاتی مانند انواع سبزیجات خشک مخلوط مثل سبزی قورمه سبزی خشک، سبزیجات تک مانند نعناع خشک، پیاز خشک، سیر خشک، فلفل تند و شیرین و ... را در کیفیت بالا و به صورت بهداشتی تولید و عرضه می کند. کارخانه سیمین فر توانسته محصولات خود را به شرکت های حاشیه خلیج فارس و کشور هایی مانند انگلستان، امریکا، استرالیا، ژاپن، کانادا، آلمان و ... ارسال و صادر کند.

  • آدرس:  اصفهان - شهرک صنعتی جی - خیابان نهم - فرعی اول - پلاک ۵
  • شماره تماس:  ۳۵۷۲۰۶۲۹-۰۳۱

 

فردوس ناب

  1. مجموعه فردوس ناب

مجموعه فردوس ناب یک تولید کننده سبزی خشک شناخته شده در سطح کشور است و از سال ۱۳۷۲ فعالیت خود را شروع کرده است. تا سال ۱۳۹۵ این شرکت توانسته تولیدی محصولات خود را به ۵۰۰ کیلو سبزی خشک در روز برساند. این کارخانه محصولات خود را به کشور هایی مانند امارات، هلند، انگلستان، کانادا، سوئد و آلمان صادر می کند. محصولات این شرکت شامل سبزی جعفری خشک، مرزه، سبزی خشک معطر، نعناع خشک، ترخون، سبزی کوکو، شوید، قورمه، قلیه ماهی و ... می شود. همچنین این کارخانه محصولاتی مانند خلال گوجه فرنگی خشک، خلال پیاز، عناب، پودر سیر و غنچه گل محمدی را نیز تولید و عرضه می کند.

  • آدرس: استان خراسان جنوبی-  شهرستان فردوس-  اسلامیه-  شرکت فردوس ناب
  • شماره تماس: ۰۹۱۵۳۳۴۹۰۹۲

 

تیار سبزی

  1. تیار سبزی

مجموعه تیار سبزی به عنوان یکی از محبوب ترین شرکت های تولید سبزی فروش بالایی داشته و محصولات خود را به کشور های اروپایی نیز ارسال و صادر می کند. محصولات تیار سبزی دارای ویژگی ها و مزایایی مانند کیفیت بالا، قیمت مناسب، بسته بندی بهداشتی، فروش در حجم مورد نظر مشتری و ... است. این کارخانه از سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را شروع کرده است و محصولاتی مانند سبزیجات خشک، زعفران اصیل ایرانی، انواع ادویه جات و ... را تولید و عرضه می کند.

  • آدرس : تهران-  تهرانپارس- اتوبان باقری-  نبش خیابان ۱۶۲ غربی (عبدالمجید)- ساختمان پویا - پلاک ۴۳- طبقه ۲- واحد ۶
  • شماره تماس : ۰۹۱۹۰۲۷۳۷۷۴

  1. دراینیک

شرکت دراینیک در اصفهان واقع شده و محصولاتی مانند انواع سبزیجات خشک، میوه های خشک، ادویه جات و ... تولید می کند. مجموعه دراینیک به عنوان یک تولید کننده سبزی خشک در ایران انواع سبزی خشک مانند ترخون، نعناع خشک، شوید، تره خشک، شنبلیله، جعفری خشک و ... را تولید و به سراسر کشور عرضه می کند. این مجموعه امکان تولید و بسته بندی سبزی خشک صادراتی را نیز دارد و مشتریان می توانند این محصولات را در بسته بندی و کیفیت سبزیجات صادراتی تهیه کنند.

  • آدرس: اصفهان - کنار گذر اتوبان خرازی خیابان صمدیه لباف- خیابان مدرس نجفی
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۴۲۶۳۶۶۷

  1. شرکت بالسی

مجموعه بالسی نیز یکی دیگر از تولید کنندگان و فروشندگان انواع سبزیجات خشک در کشور است. محصولات این مجموعه به صورت فله و عمده به فروش می رسند و از سبزی های تازه و با کیفیت برای تولید سبزیجات خشک در این کارخانه استفاده می شود. محصولات شرکت بالسی شامل مرزه خشک، سبزی کوکو، نعناع خشک، شوید خشک، ریحان خشک، سبزی قرمه، سبزی آش و ... است. همچنین این شرکت شرایط فروش اقساطی و چک را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. محصولات مجموعه بالسی در دو روش ۳ بار شستشو و ۵ بار شستشو ضد عفونی و شسته شده و برای بسته بندی و فروش آماده می شوند. این مجموعه از سال ۱۳۸۵ فعالیت خود را شروع کرده است.

  • آدرس: تهران - اتوبان ستاری- بالاتر از مجتمع کوروش- بن بست اول- پلاک ۲- واحد ۳
  • شماره تماس: ۰۹۱۲۸۹۳۹۲۱۸

  1. شرکت خشک پاک سپید گل

مجموعه سپید گل به عنوان اولین شرکت تولید کننده سبزیجات و میوه های خشک بدون استفاده از مواد افزودنی و نگهدارنده در بسته بندی های با کیفیت و استاندارد در ایران شناخته می شود. این مجموعه از سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرده است. کارخانه سادینو انواع سبزیجات خشک مانند نعناع خشک، شوید خشک، جعفری و ... را با کیفیت بالا تولید و عرضه می کند.

 

سادینو

  1. سادینو

مجموعه سادینو تولید کننده سبزی خشک در کشور است و محصولاتی مرغوب  با قیمتی مناسب را به مشتریان خود عرضه می کند. فعالیت مجموعه سادینو از سال ۱۳۹۸ شروع شده است. این مجموعه نه تنها در داخل کشور محصولات خود را به فروش می رساند،  بلکه به کشور هایی مانند ترکیه، ارمنستان، عمان، عراق، روسیه، آذربایجان و ... نیز انواع سبزیجات تولیدی خود را به صورت عمده صادر می کند. شرکت سادینو انواع سبزی خشک مانند شوید خشک، جعفری خشک، سبزی قورمه سبزی خشک، نعناع خشک و ... را به صورت عمده به فروش می رساند.

  • آدرس:  مازندران - ساری - بلوار کشاورز - کمربندی جنوبی - سلیم بهرام ۸
  • شماره تماس: ۰۹۱۹۳۶۰۳۶۷۶

  1. مجموعه نگین

مجموعه نگین نیز تولید کننده سبزی خشک در کشور است که از سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را شروع کرده است. شرکت نگین نیز محصولات خود را که شامل میوه و سبزیجات خشک است به کشور هایی مانند عمان، انگلیس، روسیه، عراق، ارمنستان و ... صادر می کند.

  • آدرس: کرمانشاه- کرناچی- کارخانه نگین
  • شماره تماس: ۰۹۱۸۹۲۶۸۳۸۷

ملاک های انتخاب بهترین تولید کننده سبزی خشک

در انتخاب بهترین تولید کننده سبزی خشک باید به برخی نکات توجه کنید که در ادامه مطلب مهم ترین آن ها را بیان می کنیم.

بهترین تولید کننده سبزی خشک

  • کیفیت محصول: بررسی کیفیت سبزی خشک از اهمیت بالایی برخوردار است. در خرید سبزی خشک دقت کنید که محصول مورد نظر از مواد اولیه با کیفیت و تازه تهیه شده باشد و طعم، بو و رنگ آن طبیعی باشد.
  • فرآیند تولید: بررسی روش ‌ها و فرآیند های استفاده شده در تولید سبزی خشک نیز بسیار مهم است. تولید کننده این محصول باید از روش ‌های بهداشتی و بهینه برای خشک کردن سبزیجات استفاده کند تا کیفیت و ارزش غذایی آن ها حفظ شود.
  • قیمت: مقایسه قیمت‌ و بررسی قابلیت تأمین محصول نیز در انتخاب بهترین تولید کننده سبزی خشک مهم است. با این حال توجه کنید که تنها قیمت پایین ملاک مهمی برای انتخاب تولید کننده نیست. به همین دلیل باید هنگام خرید کیفیت و معیار های دیگر را نیز در نظر بگیرید.

با توجه به این ملاک‌ ها و نکات، باید بهترین تولید کننده و مرکز خرید سبزی خشک را انتخاب کنید. مجموعه زمرد طبس با ارائه محصولات بسیار با کیفیت با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه، توانسته به عنوان بزرگ ترین و معتبر ترین تولید کننده سبزی خشک در ایران و شرق کشور شناخته شود. این کارخانه از سبزی های تازه و ارگانیک برای تولید انواع سبزی خشک استفاده می کند. همچنین فرایند تولید محصولات این مجموعه نیز کاملا مکانیزه و بهداشتی است. یکی از پر طرفدار ترین محصولاتی که در کارخانه زمرد طبس با درجه کیفی بالا تولید و عرضه می شود، شوید خشک است که به صور عمده به کل کشور ارسال می شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه قیمت عمده شوید خشک مراجعه کنید. تنوع سبزی خشک و صیفی جات خشک مانند پیاز، سیر، گوجه خشک و ... در این مجموعه بسیار بالا است و با مراجعه به وبسایت کارخانه زمرد طبس، می توانید این محصولات را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه و کیفیتی بالا خریداری کنید. 

کد خبر: ۲۶۴٬۴۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha