۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
خرید کلمپ تعمیراتی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

خرید کلمپ تعمیراتی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت

کلمپ تعمیراتی یک محصول بسیار پر کاربرد برای ترمیم و تعمیر ترک ها یا سوراخ هایی می‌باشد که در لوله های انتقال آب و دیگر سیالات به وجود می آیند.

بازار:کلمپ تعمیراتی از جمله تجهیزاتی است که در زمان بروز حوادث و شکستگی لوله ها، به یاری تکنسین ها خواهد آمد. در اغلب تاسیسات زیر بنایی، از لوله ها به شکل های مختلفی استفاده می شود که عبور آب و دیگر سیالات را با سهولت و ایمنی زیادی امکان پذیر می سازند. این تاسیسات در اثر حوادث، شرایط جوی، ضربه و فشار یا در مواجهه با مواد شیمیایی دچار آسیب، شکستگی یا ترک خوردگی خواهند شد.

کلمپ تعمیراتی بهترین راه حل برای ترمیم و تعمیر نشتی در لوله های آسیب دیده می باشد. این تجهیزات به سرعت و به سادگی بستن چند پیچ، بر روی لوله آسیب دیده قرار گرفته و جلوی نشتی و هدر رفت آب و دیگر مایعات را خواهد گرفت.

گروه صنعتی پلی صنعت پارس در زمینه تولید و عرضه انواع کلمپ تعمیراتی و کلمپ انشعاب گیر از سابقه درخشان و طولانی برخوردار می باشد. با خرید از این مجموعه و بهره مندی از تجارب کارشناسان خبره آن، خرید مطمئن و رضایت بخشی را تجربه خواهید کرد.

در ادامه قصد داریم شما را با انواع کلمپ تعمیراتی و مشخصه های منحصر به فرد این محصول بیشتر آشنا کنیم. پس در صورت علاقه مندی به این مقوله با ما تا انتها همراه بمانید.

چگونگی عملکرد کلمپ های تعمیراتی

همانگونه که گفته شد کلمپ تعمیراتی برای تعمیر لوله آسیب دیده و جلوگیری از نشت مایعات از آن، مورد استفاده قرار می گیرد. این نشت بند از خم شدن صفحه استنلس استیل که به انتهای آن رزوه ای جوش خورده است، تولید می شود. این کلمپ ها به واشر EPDM مجهز می باشند که بسیار مستحکم بوده و با قرار گرفتن کلمپ در موقعیت مورد نظر و عایق بندی درزها، از هدر رفت مایعات جلوگیری خواهند کرد.

نوع کلمپ انشعاب گیر با توجه به قطر و اندازه لوله آسیب دیده انتخاب شده و با اندازه گیری دقیق در محل مورد نظر قرار می گیرد. در نهایت، نیروی کشش حاصل از بسته شدن پیچ های کلمپ، به فشار شعاعی پوشش پلاستیکی روی لوله تبدیل شده و لوله را آماده بهره برداری می کنند. استفاده از این نوع تجهیزات، آب بندی بهینه را تضمین خواهند کرد.

آب بندی تضمین شده لوله آسیب دیده با کلمپ تعمیراتی

معرفی انواع کلمپ تعمیراتی

کلمپ تعمیراتی از نظر جنس بدنه و شکل ظاهر انواع مختلفی دارد. خریداران بر اساس نیاز و انتظاری که از محصول خواهند داشت، گزینه مناسب را برمی گزینند. با توجه به سایز لوله آسیب دیده از کلمپ نشت بند تک، دو و سه فک استفاده می شود. کلمپ ها از طول متنوعی برخوردار هستند و میزان شکستگی یا سایز لوله آسیب دیده، طول آن را تعیین خواهد کرد. نوع تک فک این محصول دارای قطر در محدوده ۵۰ الی ۲۵۰ میلیمتر، نوع دو فک آن دارای قطر ۲۰۰ الی ۵۰۰ میلیمتر و توع سه فک آن قطری در حدود ۷۰۰ الی ۲۰۰۰ میلیمتر دارا می باشد.

کلمپ ها به صورت یک کمربند، بخش آسیب دیده لوله را در بر گرفته و آن را آب بندی می کند. کلمپ تعمیراتی تک فک به صورت کتابی باز شده و در موقعیت مورد نظر قرار داده می شود. در این نوع نشت یاب پیچ ها در یک سمت قرار داشته و بسته می شوند. کلمپ تک فک از طول ۱۵۰ الی ۱۰۰۰ میلیمتر برخوردار بوده و برای لوله هایی با سایز حداکثر ۳۰۰ میلی متر مناسب است. کارگیر کلمپ انشعاب گیر تک فک دارای تلرانس ابعادی ۷ الی ۱۱ میلی متر می باشد.

برای پوشش دهی سوراخ در لوله هایی با قطر بیشتر، کلمپ نشت یاب دو فک کارایی بیشتری دارد. در این کلمپ هر یک از فک ها نیمی از دیواره لوله ها را پوشش داده و در نهایت به یکدیگر پیچ و محکم می گردند. کلمپ تعمیراتی دو فک قابلیت تحمل فشاری در حدود ۴ الی ۱۶ بار را دار است. این نوع کلمپ برای لوله هایی با سایز حداکثر ۵۰۰ میلی متر مناسب می باشد. این محصول در موقعیت هایی که امکان استفاده از کلمپ های تک فک وجود نداشته، چند نوع لوله یا یک نوع لوله با کلاس های مختلف وجود دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. کارگیر کلمپ تعمیراتی دو فک دارای تلرانس ابعادی ۲۰ الی ۲۲ میلی متر می باشد.

کلمپ تعمیراتی سه فک نوع دیگری از نشت یاب ها بوده که از سه تکه یا بخش تشکیل شده است. از این محصول برای تعمیر لوله های قطور یا تعمیر بخش هایی از یک لوله که در چند نوع کلاس دچار آسیب شده باشد، استفاده می شود. این کلمپ قادر است فشار کاری کمتر از ۶ بار را تحمل کند.

کلمپ تعمیراتی یک و دو فک

کلمپ های سه فکی برای لوله هایی در محدوده سایز حداکثر ۲۵۰ الی ۱۰۰۰ میلی متر مناسب هستند. کارگیر این نوع کلمپ دارای تلرانس ابعادی ۳۰ الی ۳۳ میلی متر می باشد. از این نوع کلمپ در موقعیت هایی که چند نوع لوله یا یک نوع لوله با کلاس های متفاوت دچار آسیب شده باشند، استفاده می شود.

مزایای استفاده از کلمپ های انشعاب گیر

ویژگی های منحصر به فرد کلمپ انشعاب گیر آن را در دسته تجهیزات پرکاربرد قرار داده است. از جمله مزایای این محصول می توان موارد زیر را برشمرد:

  • امکان آب بندی آسان و سریع و تعمیر نشتی لوله ها با کمترین هزینه
  • داشتن مقاومت و دوام بالا در برابر فشار زیاد
  • تنوع بالا در طراحی، طول و قطر کلمپ تعمیراتی
  • تولید شده از مواد اولیه غیر سمی و بی ضرر برای انسان
  • نداشتن کوچکترین تاثیر بد در طعم و مزه آب و دیگر سیالات
  • دارای اندازه و ابعاد دقیق، استاندارد و قابل اعتماد
  • مجهز به خروجی انشعاب در صورت نیاز
  • دارای وزن سبک و امکان حمل و جابجایی آسان
  • مناسب برای آب بندی و تعمیر لوله هایی از جنس پلی اتیلن، آهن، چدن داکتیل، پلی پروپیلن، استیل، لوله های آزبست در کلاس های a,b,c، فولادی و کامپوزیت
  • مورد استفاده در صنایع مختلف کشاورزی، تاسیسات زیر بنایی و ساختمانی، نفت و گاز و سیستم آب و فاضلاب شهری
  • تولید شده از مواد اولیه با کیفیت و بدون احتمال شل شدن بست ها یا از بین رفتن قطعات آنها
  • قابل اجرا در زیر و روی زمین
  • مناسب برای تجهیزات و تاسیسات پرفشار یا کم فشار
  • مجهز به واشر منسجم و فشرده EPDM و آب بندی لوله آسیب دیده با اطمینان بالا و خطای پایین
  • دارای فلنج های سوراخ کاری شده بر اساس استاندارد
  • دارای پیچ های تولید شده به روش رول فرمبنگ و پوشش داده شده با تفلون
  • جوشکاری محکم و ایمن قسمت های فلزی کلمپ تعمیراتی با جوش آرگون
  • سازگاری و مقاومت بالا در برابر سیالات شیمیایی، شرایط جوی، دمای بالای محیط، خوردگی و قابل استفاده در زیر خاک یا زیر دریا

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلمپ تعمیراتی

تنوع کلمپ های انشعاب گیر محدوده قیمت آن ها را نیر گسترده ساخته است. امروزه قیمت این محصول متاثر از قیمت مواد اولیه آن، متغیر خواهد بود.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت کلمپ تعمیراتی

با این حال، عوامل متعددی بر قیمت کلمپ تعمیراتی تاثیرگذار هستند که از آن میان می توان موارد زیر را برشمرد:

  • نوع و مدل کلمپ تعمیراتی که می تواند یک، دو یا سه فک باشد.
  • برند محصول و اعتبار سازنده آن
  • میزان مرغوبیت مواد اولیه استفاده شده در تولید بدنه و واشر محصول، کیفیت و میزان دقت به کار رفته در ساخت آن
  • ابعاد و سایز کلمپ تعمیراتی

نکات مهم در زمان خرید کلمپ های تعمیراتی

در زمان خرید کلمپ تعمیراتی نکات زیر را در اولویت قرار دهید:

  • طول کلمپ تعمیراتی می بایست حداقل با قطر خارجی لوله آسیب دیده برابر باشد.
  • در شرایطی که از کلمپ نشت بند برای تعمیر سوراخ یا ترک خوردگی لوله استفاده می شود، طول محصول می بایست به اندازه ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیمتر بیشتر از طول ترک باشد تا آب بندی با دقت و اطمینان بیشتری به انجام برسد.
  • حداکثر فاصله بین دو لوله در محل قرار گیری کلمپ تعمیراتی باید ۱۰ میلیمتر باشد.
  • حداکثر میزان جابجایی دو لوله ۳ میلی متر و بیشترین زاویه انحراف محور آن دو ۲ درجه است.

خرید کلمپ تعمیراتی با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

خرید تجهیزات و لوازم صنعتی نیاز به دقت و آگاهی کافی دارد. در مورد خرید کلمپ تعمیراتی این مساله حساسیت بیشتری خواهد داشت. در صورتی که انتخاب و خرید محصول بدون توجه به کیفیت و مشخصه های آن به انجام رسد خسارات و ضررهای مالی زیادی را در پی خواهد داشت. بهترین اقدام خرید کلمپ نشت بند از فروشندگان معتبر و با سابقه است. با اعتماد به فروشگاه های شناخته شده خرید مطمئن تری را تجربه خواهید کرد.

گروه صنعتی پلی صنعت پارس از جمله تولید کنندگان معتبر انواع کلمپ تعمیراتی است. این گروه تولیدی، صنعتی با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود و علم و فناوری روز دنیا بهترین و مرغوب ترین محصولات را تولید می نماید، تجهیزاتی قابل مقایسه با نمونه های وارداتی و غیر ایرانی. در فروشگاه اینترنتی این مجموعه قادر خواهید بود لیست کاملی از انواع تجهیزات مربوط به ساخت سازه های کوچک و بزرگ را مشاهده نموده و آنها را با یکدیگر مقایسه کنید. کارشناسان فروش در این مجموعه همواره پاسخگوی سوالات شما بوده و شما را در انتخاب و خرید محصول ایده آل یاری خواهند رساند. با خرید انواع کلمپ تعمیراتی ار فروشگاه آنلاین پلی صنعت پارس، محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب خریداری نمایید.

کد خبر: ۲۶۲٬۵۹۳

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha