۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
پلیس همراه و در کنار فعالان اقتصادی کشور است
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا:

پلیس همراه و در کنار فعالان اقتصادی کشور است

رحیمی، رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی با نگاه ایجابی و همراهی، حامی، یار و در کنار فعالان اقتصادی خواهد بود.

به گزارش بازار، سردار حسین رحیمی روز پنجشنبه در اولین اجلاس جهادگران اقتصادی ایران "همپا" که در سالن همایش های صدا و سیما برگزار شد، افزود: اصلی ترین رکن فعالیت پلیس در بخش های مختلف برقراری نظم و امنیت در داخل کشور است و در این بخش باید فضایی را ایجاد کند که همه ساز و کارهای یک نظام، حاکمیت و مردم بتوانند به راحتی فعالیت ها، مسئولیت ها و ماموریت های اجتماعی، اداری، اقتصادی و سیاسی خود را اجرایی کنند.

وی یادآور شد: طی سال های اخیر، دکترینی که پلیس مطرح کرده، همراهی، یاوری، پشتیبانی و در کنار مردم بودن بود و این نکات از اصلی ترین برنامه پلیس در همه بخش هاست.

رحیمی اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که شاید در انعکاس فعالیت های پلیس کمتر به آن پرداخته می شود، بحث جرائم اقتصادی است و در چهار سال گذشته ماموریت مبارزه با جرایم و مفاسد اقتصادی را جدی تر و برخورد حرفه ای تر شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: پلیس امنیت اقتصادی طی این سال ها پیشرفت های بسیار خوبی داشته و ۲ فعالیت اساسی را پلیس دنبال کرده است که اول ایجاد یک امنیت باثبات و پایدار در فضای کسب و کار و تجارت جامعه و دیگری مقابله با کسانی است که قصد ایجاد اختلال در این فضا را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اساسی ترین هدف تشکیل امنیت اقتصادی استقرار نظم، امنیت و اطمینان خاطر برای فعالان این حوزه است.

رحیمی، فعالان اقتصاد را جهادگران این عرصه دانست و ادامه داد: امروز شما کار بزرگی انجام می دهید؛ از خاکریزی دفاع می کنید که در جنگ تحمیلی سرداران بزرگ از آن دفاع می کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به جنایت جنگی در بمباران بیمارستانی در غزه گفت: این روزها جنایات جنایتکارترین انسان های روی زمین را می بینیم و اینکه چه کسانی از آنها حمایت کرده و برای پشتیبانی از این جنایت و خباثت به آن سرزمین سفر می کنند.

وی اضافه کرد: همین افراد با بمباران بیمارستان المعمدانی جنایتی تاریخی را می آفرینند در حالی که زن و بچه در بیمارستان هستند. ما باید صبح تا شب لعنت بفرستیم به این انسان های لعین و به هر شکلی انزجار خود را اعلام کنیم، همان هایی که از آنها پشتیبانی می کنند، سخترین تحریم ها را علیه ملت ایران اعمال می کنند.

رحیمی اعلام کرد: در جنگ ترکیبی اولویت اولشان تحریم اقتصادی شده است وقتی چنین اتفاقی به سردمداری آمریکا و اسرائیل خبیث و لعین رخ می دهد، در این فضا جهادگران ما کسانی هستند که در عرصه اقتصادی و تولید فعالیت می کنند.

کد خبر: ۲۵۰٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha