۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
 سرمایه‌گذاری خاصی در بخش زیتون زنجان انجام نشده است
رئیس اتاق بازرگانی زنجان:

سرمایه‌گذاری خاصی در بخش زیتون زنجان انجام نشده است

زنجان - رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه در بخش کشاورزی استان زنجان پتانسیل های خوبی دارد، گفت: در بخش زیتون هیچ سرمایه‌گذاری خاصی در استان انجام نشده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی یگانه فرد ظهر چهارشنبه در نخستین جلسه گردهمایی روسای سازمان صنعت، معدن و تجارت و مدیران کل بازرسی چهار استان شمال غرب کشور در محل اداره بازرسی زنجان، گفت: در بخش معدن نیز با مشکل بخشنامه منابع طبیعی در خصوص گون مواجه هستیم. 

وی با بیان اینکه حوزه معدن استان زنجان به شدت با این مسئله مشکل دارد، اظهار کرد: از سال ۹۷ تا امروز این موضوع برطرف نشده است.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه بخش کشاورزی استان زنجان ظرفیت های خوبی دارد، گفت: در بخش زیتون هیچ سرمایه‌گذاری خاصی در استان انجام نشده است.

یگانه فرد با بیان اینکه طرح توسعه باغات زیتون در اراضی شیبدار چند سال است با مشکل آب مواجه است، ابراز داشت: کشاورزان در این حوزه بلاتکلیف هستند. 

وی با بیان اینکه تولیدات حوزه کشاورزی از محصول زیتون و سیر رها شده و مدیریتی در این حوزه‌ها نیفتاده است، افزود: در تولید زیتون ایران در دنیا رتبه نهم را دارد. 

رئیس اتاق بازرگانی زنجان با بیان اینکه عمده مشکلات واحدهای تولیدی در استان زنجان بحث بانکی، تخصیص ارز و مسائل گمرکی است، افزود: هر سه ماه پایش کسب و کار در استان انجام می شود و پنج مورد از مشکلات استانی احصا شده است.

یگانه فرد با بیان اینکه واحدهای تولیدی روی در استان زنجان مشکل خیلی جدی دارند، گفت: این واحدها خاک را به صورت موقت وارد می‌کنند بدون اینکه ارزی مبادله شود.

کد خبر: ۲۳٬۶۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha