۱۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵
تأمین آب استان اصفهان از چند منبع مختلف| روند پروژه انتقال آب عمان مطلوب است
وزیر کشور مطرح کرد؛

تأمین آب استان اصفهان از چند منبع مختلف| روند پروژه انتقال آب عمان مطلوب است

اصفهان - وحیدی؛ وزیر کشور در جریان سفر به استان اصفهان از پروژه تأمین آب اصفهان از دریای عمان بازدید و از روند مطلوب پیشرفت این پروژه خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار،  احمد وحیدی در حاشیه سفر به اصفهان و بازدید از پروژه تأمین آب استان اصفهان از دریای عمان، اظهار کرد: امروز فرصتی ایجاد شد تا از برخی پروژه‌های زیرساختی و کلان استان اصفهان بازدید داشته باشم.

وی با اشاره به نیاز آبی استان اصفهان، ادامه داد: تأمین آب استان اصفهان از مطالبات رهبر معظم انقلاب و مردم استان و براساس یک نیاز واقعی است.

وزیر کشور عنوان کرد: تلاش بسیار ارزشمندی در راستای تأمین آب اصفهان در دولت شهید جمهور آیت الله رئیسی صورت گرفت که در نوع خود کم نظیر و بی‌نظیر است، البته در همه استان‌ها تلاش شد تا مسائل حوزه آب با نگاهی کارشناسی و جهادی رفع شود.

پروژه‌های تأمین آب در سراسر کشور در دولت سیزدهم

وی ضمن اشاره به پروژه‌های تأمین آب در سراسر کشور در دولت سیزدهم، گفت: نهضت رفع تنش آبی در کشور ادامه دارد، در این خصوص تأمین آب آشامیدنی پایدار در همه شهرها و روستاهای ایران اسلامی در دستور کار جدی است.

وزیر کشور عنوان کرد: از احیای دریاچه ارومیه تا احیای تالاب‌های کشور با جدیت دنبال شد؛ در اصفهان نیز با دستورات ویژه رئیس‌جمهور شهید، همت استاندار اصفهان و همکاری وزارت نیرو شاهد اتفاقات خوبی هستیم.

وحیدی ادامه داد: یکی از برنامه‌های تأمین آب استان اصفهان، انتقال آب دریای عمان به اصفهان است که اگر چه در گذشته مطرح شده بود اما به عنوان امری دست نیافتنی و غیرممکن به آن نگاه می‌شد که با تلاش خوبی که در دو سال اخیر انجام شد پیشرفت‌های قابل توجهی دارد.

وزیر کشور اظهار کرد: بخش عمده‌ای از لوله‌های مسیر تأمین و لوله‌گذاری مسیر کارشناسی شده صورت گرفته و در ادامه نیز امید است سرعت اجرای پروژه حفظ شود.

تأمین آب مورد نیاز  اصفهان از منابع درون استان

وی ادامه داد: تأمین آب مورد نیاز استان اصفهان از منابع درون استان از پروژه های دیگر مدیریت استان است تا بخشی از نیاز آب مردم عزیز ما در استان اصفهان تأمین شود.

وحیدی گفت: از چند منبع، تأمین آب اصفهان دنبال می‌شود و امیدواریم نیاز مردم عزیز ما تأمین شود.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهید جمهور آیت الله رئیسی، گفت: همت مسئولان استان در به ثمر رساندن این پروژه‌ها بسیار ارزشمند است.

کد خبر: ۲۹۳٬۷۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha