۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۵:۱۵
اتاق بازرگانی سمنان ۱۴ تشکل تخصصی دارد | برگزاری مجمع نساجان
دبیر اتاق سمنان به بازار گفت:

اتاق بازرگانی سمنان ۱۴ تشکل تخصصی دارد | برگزاری مجمع نساجان

سمنان- همتیان، دبیر اتاق سمنان با بیان اینکه این اتاق دارای ۱۴ تشکل تخصصی است، گفت: ارائه نظرات کارشناسی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از کارویژه‌های این تشکل‌ها است.

محمد همتیان در گفتگو با خبرنگار بازار، با بیان اینکه اتاق بازرگانی دارای تشکل‌های تخصصی در بخش‌های مختلف است، تاکید کرد: اتاق بازرگانی سمنان دارای ۱۴ تشکل و انجمن تخصصی است که هر کدامشان در بخش‌هایی مانند کشاورزی، فناوری، معدنی و ... در حال فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه این تشکل‌ها نقش بسزایی در ارائه طرح‌ها و پیشنهادات دارند، افزود: ارائه نظرات کارشناسی در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی از کارویژه های این کارگروه‌ها و تشکل‌های تخصصی است.

دبیر اتاق بازرگانی سمنان درباره نقش‌های این تشکل‌های تخصصی بیان کرد: این تشکل‌ها می‌توانند بسیاری از قوانین مخل کسب کار در بخش خود را احصاء و در نشست‌های مرتبط مطرح سازند تا بتوانیم شاهد رفع آن‌ها باشیم.

همتیان با بیان اینکه انجمن نساجی و پوشاک یکی از همین تشکل‌ها است که مجمع عمومی آن با حضور فعالان این حوزه امروز تشکیل شد، بیان داشت: مهدی جعفری از شرکت نساجی الگانت، محمد علی ترابی از شرکت رادپویش کار، امیر رضا فیض از شرکت درین ریس، محمود خاکپور از شرکت مهربان الیاف گرمسار و جمشید صندوقدار از شرکت دربافت به عنوان اعضای هیئت مدیره انجمن نساجی و پوشاک استان سمنان انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه بازخوانی اساسنامه و تعیین روزنامه رسمی و حق عضویت دیگر بخش مجمع عمومی تشکل مرتبط با نساجی استان سمنان بود، افزود: انتخابات انجمن صنایع نساجی و پوشاک برگزار شد.

دبیر اتاق سمنان با بیان اینکه تشکل‌ها همچنین بازوی مشورتی سازمان صمت هستند، گفت: بیش از ۷۰ واحد نساجی در استان فعال است.

کد خبر: ۲۱۱٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha