۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶
چاپ پارچه، تحولی عظیم در صنعت لباس

چاپ پارچه، تحولی عظیم در صنعت لباس

همانطور که امروزه در اطراف خود مشاهده می کنید پارچه ها تنوع بسیاری پیدا کرده اند که در موقعیت های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و به عنوان مثال می توان به لباس ها اشاره کرد که تنوع بسیاری دارند.

بازار; گروه صنعت: چاپ پارچه می تواند به جنبه های مختلفی انجام شود که امروزه جنبه تبلیغاتی آن افزایش پیدا کرده است و سازمان و شرکت های بزرگ از این خدمت استفاده می کنند.

چاپ پارچه روش های مختلفی دارد که هر کدام از این روش ها مختص پارچه و طرح خاصی است. در این خبر سعی شده است به بررسی رایج ترین روش های چاپ پارچه بپردازیم.

چاپ پارچه، تحولی عظیم در صنعت لباس

چاپ پارچه

چاپ پارچه

چاپ پارچه به دلیل پیشرفت دستگاه های چاپ پارچه گسترش بسیاری پیدا کرده است و امروزه بر روی اغلب پارچه ها در موقعیت های مختلف چاپ انجام می شود.

به عنوان مثال می توان به چاپ روتختی اشاره کرد که در گذشته تنها چند طرح محدود در بازار وجود داشت، اما امروزه با گسترش صنعت چاپ، این طرح تنوع بسیار زیادی پیدا کرده اند تا حدی که امکان چاپ تصویر افراد نیز بر روی روتختی به وجود آمده است.

موارد بسیار دیگری مانند چاپ پرده و پرچم نام برد که امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است.

همانطور که در بالا گفته شد روش های مختلفی برای چاپ روی پارچه وجود دارد که در ادامه به بررسی این موارد می پردازیم.

چاپ سابلیمیشن پارچه

چاپ سابلیمیشن پارچه به عنوان محبوب ترین روش چاپ پارچه، مناسب ترین روش برای چاپ پارچه هایی است که درون خود الیاف پلی استر دارند.

در چاپ سابلیمیشن طرح مورد نظر ابتدا بر روی کاغذ مخصوص چاپ می شود و این جوهر های جامد که بر روی کاغذ قرار دارند به وسیله فشار و گرما ایجاد شده توسط دستگاه به گاز تبدیل می شوند و الیاف پارچه از طریق پیوند های ملوکولی به این جوهر ها متصل می شوند.

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنیم این است که هر چه درصد پلی استر پارچه بیشتر باشد جذب جوهر بیشتر است و همین مورد است که باعث شده این روش اغلب برای پارچه های پلی استر استفاده می شود.

چاپ سابلیمیشن و دیجتال نسبت به روش های دیگر به صرفه تر هستند و در تعداد بالا اغلب از این روش ها استفاده می شود.

در ادامه به بررسی یکی دیگر از روش های محبوب چاپ پارچه یعنی چاپ دیجیتال می پردازیم.

چاپ دیجیتال پارچه

چاپ دیجیتال پارچه یکی دیگر از روش های چاپ است که از روش های چاپ مستقیم پارچه می باشد. در این روش پارچه وارد دستگاه می شود و طرح به طور مستقیم بر روی پارچه چاپ می شود. در چاپ دیجیتال پارچه طرح با جزئیات بیشتری بر روی پارچه چاپ می شود و به همین دلیل این روش برای موقعیت هایی که جزئیات چاپ مهم است استفاده می شود. این روش جهت چاپ در تیراژ بالا بسیار مناسب می باشد.

در صورتی که از جوهر های بی کیفیت استفاده شود امکان دارد طرح چاپ شده از روی پارچه پاک شود، پس توجه داشته باشید که حتما از خدمات کارخانه ای استفاده نمایید که تضمین کیفیت و رنگ بر روی خدمات خود ارائه می دهند.

در گذشته چاپ پارچه تنها به صورت عمده انجام میشد اما امروزه با پیشرفت صنعت چاپ، قابلیت چاپ اختصاصی پارچه نیز یپش آمده است که مثال آن نیز در بالا ذکر شد.

چاپ لباس

پارچه لباس به عنوان یکی از پرتیراژ ترین پارچه هایی که بر روی آن چاپ صورت می گیرد امروزه در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. تنوعی که امروزه در لباس ها وجود دارد به لطف پیشرفت صنعت چاپ می باشد و نکته قابل توجه این است که امروزه اکثر شرکت های چاپ پارچه، طرح را به صورت تکی نیز بر روی پارچه چاپ می کنند.

چاپ پارچه، تحولی عظیم در صنعت لباس

چاپ لباس

چاپ لباس تبلیغاتی

چاپ لباس تبلیغاتی امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است به صورتی که در موقعیت های مختلف مانند نمایشگاه ها و شرکت های مختلف اسفاده می شود.

طرح های مختلفی بر روی لباس های تبلیغاتی قابل چاپ است که اغلب لوگو و نام شرکت بر روی تیشرت چاپ می شود.

چاپ لباس کار

چاپ لباس کار یکی دیگر از خدمات کارخانه های چاپ پارچه است که امروزه کارخانه های بزرگ از این خدمت استقبال گسترده ای کرده اند.

طرح هایی که بر روی لباس کار چاپ می شود به دلیل آنکه به صورت مستمر مورد استفاده قرار می گیرد باید از دوام بالایی برخوردار باشند و در هنگام سفارش چاپ باید به این نکته توجه شود.

در انتهای این خبر قصد داریم یکی از پیشرفته ترین کارخانه های چاپ پارچه را خدمت شما معرفی نماییم.

چاپ پارچه ساتن

پارچه ساتن از الیاف طبیعی مانند پنبه و الیفا مصنوعی مانند پلی استر تشکیل شده است و دارای جنسی لطیف است.

با ترکیبات مختلف الیاف یاد شده، پارچه ساتن با کاربرد های مختلفی تولید می شود که همین مورد باعث محبوبیت این نوع پارچه شده سات.

یکی از رایج ترین کاربردهای پارچه ساتن استفاده آن در طراحی لباس است.

چاپ سابلیمشن یکی از محبوب ترین روش های چاپ پارچه ساتن است زیرا از الیاف پلی استر تشکیل شده است و به همین دلیل جوهر ها با درصد بیشتری به پارچه جذب می شوند.

نکته قابل توجه این است که امروزه با پیشرفت صنعت چاپ و استفاده از دستگاه های پیشرفته،پارچه هایی که بر روی آن چاپ انجام می شود قابل شستشو هستند و یکی از ضمانت هایی که چاپخانه باید به شما ارائه کند ضمانت رنگ می باشد.

چاپ شال

چاپ شال از رایج ترین خدمات کارخانه های چاپ پارچه است که در طرح ها و جنس های مختلف و به جنبه های مختلف انجام می شود.

چاپ شال زنانه یکی از محبوب ترین خدمات چاپ پارچه سارنگ است که به صورت عمده و حتی در تعداد کم نیز انجام می شود. پارچه ساتن یکی از رایج ترین پارچه هایی است که در چاپ شال از آن استفاده می شود.

طرح هایی که بر روی شال ها مشاهده می کنید ابتدا توسط طراحان مجرب طراحی می شود و در ادامه به وسیله دستگاه های مخصوص بسته به روش موردنظر بر روی پارچه چاپ می شود.

چاپ شال تبلیغاتی نیز امروزه طرفدار بسیاری پیدا کرده است و در موقعیت های مختلف مانند نمایشگاه ها و گاهی نیز به عنوان هدیه استفاده می شود.

چاپ پارچه، تحولی عظیم در صنعت لباس

چاپ شال

چاپ روسری

چاپ روسری نسبت به چاپ شال کاربرد کمتری دارد اما همانند آن در طرح های مختلفی انجام می شود. در چاپ روسری نیز اغب از پارچه ساتن استفاده می شود و عمدتا از روش چاپ سابلیمیشن استفاده می شود.

در صورتی که قصد دارید طرح مورد نظر خود را بر روی پارچه چاپ کنید از طریق اطلاعات تماسی که در ادامه ذکر شده است با کارخانه چاپ پارچه سارنگ در ارتباط باشید.

کارخانه چاپ پارچه

کارخانه چاپ پارچه سارنگ با ۲۱ سال سابقه و با در اختیار داشتن پیشرفته ترین دستگاه های چاپ موجود در ایران آماده ارائه انواع خدمات در زمینه چاپ پارچه می باشد.

نکته قابل ذکر این است که خدمات کارخانه سارنگ همراه با ضمانت کیفیت و رنگ ارائه می شود.

در ادامه به صورت موردی به بخشی از خدمات چاپ سارنگ اشاره خواهیم کرد:

· چاپ شال

· چاپ کیف

· چاپ لباس

· چاپ پرده

· چاپ ماسک

· چاپ کوسن

· چاپ پرچم

· چاپ رومبلی

· چاپ روتختی

· چاپ طاقه پارچه

جهت سفارش چاپ پارچه از طریق شماره های ۰۲۱۳۳۱۰۴۱۶۱ , ۰۹۱۲۱۸۵۱۵۸۴ با کارشناسان چاپ سارنگ در ارتباط باشید و از مشاوره تخصصی کارشناسان بهره مند شوید.

"https://sarangprint.com چاپ پارچه"

کد خبر: ۱۵۵٬۱۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha