۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۱
افزایش تعداد قراردادهای آتی نفت در بازار با اصلاح جزئی قیمت
تحلیل بازار نفت؛

افزایش تعداد قراردادهای آتی نفت در بازار با اصلاح جزئی قیمت

با اصلاح جزئی قیمت نفت در بازار، تعداد قراردادهای آتی بسته شده امروز نسبت به دیروز ۱۲۰۰ مورد افزایش یافته و فرصت خوبی برای خریداران نفت در بازارهای جهانی ایجاد شد.

بازار؛ گروه بین الملل: داده های منتشر شده از سوی گروه CME برای بازارهای آتی نفت خام شاهد افزایش سود باز برای حدود ۴۲۰۰ قرارداد در ابتدای هفته بود که همزمان روند صعودی موجود در بازار نفت را از ۲۵ می را گسترش داده است. در روز سه شنبه، تعداد قراردادهای آتی نفتی حدود ۱۲۰۰ هزار افزایش یافته که تا حدی جبران کاهش تعداد قراردادها در روز دوشنبه را پوشش می دهد.


تمایلات بازار مثبت بازار برای نفت WTI
قیمت هر بشکه نفت وست تگزاس اینترمدیت (WTI) در روز دوشنبه به بالاترین حد خود نزدیک به ۱۲۱.۰۰ دلار رسید که با این حال، در پایان جلسه معاملاتی، شاهد اندکی کاهش قیمت بودیم.

با این حال، این نزول بر تعداد خریداران و حجم خریدها همراه بوده و در را برای اصلاح بیشتر قیمت در کوتاه مدت باز کرد. با این وجود، تمدید و مدت زمان اصلاح بازار در شرایط کنونی محدود عرضه و افزایش تقاضا در بازار نفت احتمالا کوتاه خواهد بود.

افزایش تعداد قراردادهای آتی نفت در بازار با اصلاح جزئی قیمت

لذا انتظار می رود درست مانند امروز که شاهد افزایش تعداد قراردادهای آتی بودیم، در شرایط اصلاح فعلی قیمت ها، خریداران بیشتری به سمت بازار معاملات نفتی هجوم آورده و نهایتا این افزایش خرید طی روزهای آتی منجر به افزایش قیمت در بازار شود.

کد خبر: ۱۵۴٬۸۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha