۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۴
تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در یک روز

تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در گروه صنعتی ایران خودرو در یک روز

­گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد چهارشنبه ۲۱ اردیبهشت ماه، با تولید ۳۶۱۶ دستگاه خودرو در دو حوزه سواری و تجاری سنگین و نیمه سنگین، از رکورد تولید روزانه عبور کند.

به گزارش بازار، رکورد گروه صنعتی ایران خودرو در محصولات سواری با تولید ۳۵۲۶ دستگاه خودرو در یک روز و محصولات تجاری سنگین و نیمه سنگین با تولید ۹۰ دستگاه کشنده و اتوبوس تنها در یک شیفت کاری شکسته شده است.

رکورد تولید ثبت شده در حوزه خودروهای سواری و همچنین تجاری سنگین و نیمه سنگین، در تاریخ فعالیت گروه صنعتی ایران‌خودرو بی‌سابقه است.

گروه صنعتی ایران خودرو، با برنامه‌های عملیاتی ترسیم شده در ماه‌های اخیر، مطابق با فرامین هشت ماده‌ای رییس جمهوری محترم و راهبرد وزارت صمت، حرکت کرده و تکالیف تعیین شده را با تلاش شبانه‌روزی کارکنان گروه و مجموعه سازندگان و تامین کنندگان، یک به یک به اجرا می‌رساند.

در همین راستا، افزایش تیراژ تولید و حذف خودروهای ناقص از فرآیند تولید با جدیت دنبال می‌شود، به‌گونه‌ای که ۶۸ درصد از رکورد تولید ثبت شده محصولات سواری در ۲۱ اردیبهشت‌ماه، تولید کامل و عبور مستقیم از خط تولید به دست مشتریان محترم بوده است. این میزان تولید خودروی کامل و آماده تحویل به مشتری در شش سال اخیر در گروه صنعتی ایران‌خودرو بی‌سابقه بوده است.

میزان تولید خودروی کامل و بدون کسری از ابتدای خردادماه به صد درصد خواهد رسید.

کد خبر: ۱۵۰٬۱۷۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha