۳۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱
۲۶۶۳ نفر در زنجان آورده طرح اقدام ملی مسکن را پرداخت کردند
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان :

۲۶۶۳ نفر در زنجان آورده طرح اقدام ملی مسکن را پرداخت کردند

زنجان - مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: در مرحله اول و دوم دو هزار و ۶۶۳ نفر زنجانی شرایط لازم طرح ملی اقدام مسکن را داشته و پایش شدند و مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، مسعود بیات منش صبح شنبه در جلسه شورای مسکن در محل استانداری زنجان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در خصوص ثبت نام طرح ملی اقدام مسکن در استان، گفت: در مرحله اول ۹ هزار نفر در استان زنجان ثبت نام کردند و سهمیه استان در مرحله اول تنها چهار هزار واحد بود که سه هزار نفر تایید صلاحیت شدند.

وی  با بیان اینکه در شهر زنجان کمبودی برای تولید مسکن وجود ندارد ، اظهار داشت: درمجموع بیش از ۳۵ هزار نفر در این طرح ثبت نام کردند و این افراد بر اساس شرایط قرعه کشی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در مجموع سهمیه استان برای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ۹ هزار واحد است و به علت استقبال زیاد مردم ثبت نام در سه مرحله در استان انجام شد.

بیات منش تاکید کرد: در مرحله اول و دوم نیز دو هزار و ۶۶۳ نفر شرایط لازم این طرح را داشته و از فیلتر گذشتند و مبلغ مورد نظر را پرداخت کردند و در راستای اجرای ساخت و ساز مسکن در استان رایزنی‌های لازم با انبوه سازان انجام شده است.

وی تاکید کرد: هدف دولت تامین مسکن برای اقشار مختلف جامعه است و افرادی که واجد شرایط باشند می‌توانند از تسهیلات طرح ملی اقدام مسکن استفاده کنند.

بیات منش با بیان اینکه  در اجرای طرح ملی اقدام مسکن متاهلان و خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی در اولویت هستند، افزود: زمین با کاربری مسکونی ۹۹ ساله بوده و بیشترین ساخت مسکن در غرب شهر زنجان خواهد بود و دو هزار واحد در منطقه کوی فرهنگ شهر زنجان ساخته می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، ابراز داشت: تعدادی مسکن هم در منطقه کوی نانوایان و شهرک گلشهر کاظمیه زنجان ساخته خواهد شد.

کد خبر: ۱۴٬۷۵۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha