۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۷
لزوم ثبت نام واحدهای متقاضی اقلام حفاظت فردی در سامانه وزارت بهداشت
در اطلاعیه اداره کل تجهیزات سازمان غذا و دارو تاکید شد

لزوم ثبت نام واحدهای متقاضی اقلام حفاظت فردی در سامانه وزارت بهداشت

اطلاعیه لزوم ثبت نام کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی شامل دستکش و ماسک های پزشکی، جهت صدور حواله اقلام مذکور در سامانه ttac.ir اعلام شد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت بهداشت، مهندس محمد مهدی علاالدین رییس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو اعلام کرد: کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی) جهت صدور حواله اقلام مذکور ملزم به ثبت اطلاعات سازمان و واحد خود در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی هستند.

متن اطلاعیه اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو به شرح زیر است:
 
قابل توجه کلیه سازمانها، ارگانها و واحدهای غیردانشگاهی متقاضی اقلام حفاظت فردی (دستکش و ماسک های پزشکی)
 
نحوه ثبت نام الکترونیکی جهت تامین اقلام حفاظت فردی
 
نظر به اهمیت شفاف سازی نحوه توزیع و مصرف اقلام حفاظتی و لزوم تامین این اقلام برای کلیه متقاضیان غیردانشگاهی از قبیل موسسات درمانی، دستگاه های دولتی، ارگان ها، نهادها، کارخانجات تولیدی و...؛ بدین وسیله به اطلاع می رساند، متقاضیان مذکور از روز شنبه ۱۳۹۹/۰۱/۳۰ ملزم به ثبت اطلاعات درخواست خود بصورت الکترونیکی در سامانه سازمان غذا و دارو به آدرس www.ttac.ir در قسمت زنجیره تامین در منوی گزارشات عمومی به آدرس https://statisticsreports.ttac.ir/PublicDashboard  می باشند.
 
یادآور می شود هرگونه درخواست حواله اقلام حفاظتی از تاریخ ۱۳۹۹/۰۲/۰۲ صرفاً به صورت الکترونیکی امکان پذیر خواهد بود و هرگونه درخواست کتبی غیر قابل رسیدگی می باشد.
متقاضیان می توانند جهت پاسخگویی به سوالات و ابهامات خود می توانند با پشتیبان سامانه با شماره تلفن ۰۹۰۵۰۴۹۱۰۹۳ تماس حاصل نمایند.

کد خبر: ۱۴٬۶۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha