۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۸
 نسبت مصارف به منابع در بانک مسکن استان زنجان ۲۹۸ درصد است
سرپرست شعب بانک مسکن استان زنجان:

نسبت مصارف به منابع در بانک مسکن استان زنجان ۲۹۸ درصد است

زنجان- جمالوندی، سرپرست شعب بانک مسکن استان زنجان گفت: در بانک مسکن استان زنجان نسبت مصارف به منابع ۲۹۸ درصد است و سه برابر آن چیزی که داریم را پرداخت کردیم.

 مهدی جمالوندی در گفتگو با خبرنگار بازار سرعت کار در تزریق اعتبارات به پروژه های مسکن  در استان زنجان را مطلوب اعلام کرد و گفت: پرداخت تسهیلات در استان بهتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به ادغام طرح اقدام ملی و طرح نهضت ملی مسکن تاکنون ۱۶ هزار واحد در استان افتتاح حساب انجام شده است،اظهار کرد: بیش از ۱۰ هزار نفر واریزی داشته‌اند.

سرپرست شعب بانک مسکن استان زنجان با بیان اینکه در بانک مسکن استان زنجان نسبت مصارف به منابع  ۲۹۸ درصد است،گفت: یعنی سه برابر آن چیزی که داریم را پرداخت کردیم.

جمالوندی  با بیان اینکه طی هفته گذشته آخرین فروش اقساطی مسکن مهر انجام شد،تاکید کرد: زنجان تنها استانی است که فروش اقساطی مسکن مهر را به صفر رساند و پرونده بسته شد. 

وی با بیان اینکه بانک مسکن در ساخت مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات تلاش لازم را دارد،ابراز داشت: در استان زنجان ۸ هزار و ۹۲۴ واحد مسکونی برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده و  از این تعداد دو هزار و ۹۸۴ واحد منجر به عقد قرار داده شده است.

کد خبر: ۱۲۱٬۴۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha