۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۳
پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سفر رییس جمهور در زنجان آغاز شد
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان:

پرداخت تسهیلات قرض الحسنه سفر رییس جمهور در زنجان آغاز شد

زنجان- دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: پرداخت وام‌های مصوب دور دوم سفر رییس جمهور به استان با همکاری شش بانک آغاز شد.

به گزارش بازار و به نقل از شورای بانک‌های زنجان، عبدالرضا خاتمی گفت: پرداخت وام‌های مصوب دور دوم سفر رییس جمهور به استان با همکاری ۶ بانک آغاز شد و طبق هماهنگی های انجام گرفته، این تسهیلات در مرحله اول به ۲۵ هزار متقاضی پرداخت می شود.

وی اظهار کرد: شهروندان زنجانی که پیامک اطلاع رسانی حاوی نام بانک را دریافت کرده اند می توانند با مراجعه به شعبه تعیین شده نسبت به تشکیل پرونده و دریافت تسهیلات اقدام کنند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های زنجان گفت: معرفی متقاضیان به بانکهای عامل و ارسال پیامک به آنان طی چند مرحله انجام می شود تا روند پرداخت تسهیلات با سرعت بیشتری صورت گیرد.

وی اظهار داشت: مبلغ وام های پرداختی به تمامی متقاضیان ۱۵۰ میلیون ریال است که مراجعه به هنگام متقاضیان و تکمیل پرونده موجب تسریع در پرداخت ها می شود.

خاتمی خاطر نشان کرد: شمار افراد معرفی شده به بانک های عامل برای دریافت تسهیلات در مراحل بعدی افزایش خواهد یافت که اطلاع رسانی لازم در این زمینه انجام می شود.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha