۱۴ تیر ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸
۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در زنجان عملیاتی شد
معاون مسکن راه و شهرسازی زنجان:

۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در زنجان عملیاتی شد

زنجان- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان تخصیص پروژه شده که ۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در استان عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن محرمی یگانه شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در محل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: در حال حاضربیشترین تمرکز و انرژی راه و شهرسازی استان زنجان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن است.

وی اظهار کرد: طی چهار سال در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲واحد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی زنجان، گفت: سهم استان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

یگانه ابراز کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی گفت: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده که ۷۲ درصد از پروژه نهضت ملی مسکن در استان از بابت ( تامین زمین و عقد قرار شده ) عملیاتی شده است.

کد خبر: ۲۹۴٬۰۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha