۱۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۳
مردم نگران تامین مسکن نباشند
وزیر راه و شهرسازی:

مردم نگران تامین مسکن نباشند

بیرجند- وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه برنامه دولت ساخت سالانه یک میلیون مسکن است، گفت: مردم نگران تامین مسکن نباشند.

به گزارش خبرنگار بازار، رستم قاسمی پیش از ظهر جمعه در حاشیه دیدار رییس جمهوری با مردم طبس در محل امامزاده حسین بن موسی الکاظم (ع) اظهارکرد: افراد فاقد مسکن که بند جیم آنها قرمز نشده در سامانه اقدام ملی ثبت نام کنند.

وی با بیان اینکه دو قطعه جدید برای حل مشکل مسکن در شهر طبس الحاق شده است، بیان کرد: برای حل مشکل مردم به دنبال الحاق قطعات دیگری هم هستیم و این کار به زودی انجام خواهد شد.

 وی با بیان اینکه برنامه دولت ساخت سالانه یک میلیون مسکن است، ادامه داد: مردم نگران تامین مسکن نباشند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: تلاش می کنیم تا در زمینه تامین مصالح ساختمانی از جمله میلگرد و سیمان دلال ها را حذف کنیم تا مسکن با کمترین قیمت به دست مردم برسد.

قاسمی با بیان اینکه ساخت برخی واحدها برعهده مردم و تعداد نیز توسط بنیاد مسکن انجام می شود، تصریح کرد: با قانون جدید جهش و رونق مسکن که توسط مجلس شورای اسلامی مصوب شده شاهد تحولات خوبی در این بخش خواهیم بود.

به گفته وی با توجه به قانون جدید زمین، وام و کمک‌های خوبی برای خانه دار شدن به مردم ارائه خواهد شد.

قاسمی با بیان اینکه نگاه ما این است که مردم راحت زندگی کنند و نگرانی در خصوص مسکن خود نداشته باشند، عنوان کرد: برخی مردم  طبس می گویند که برخی شرکت‌ها در وسط شهر طبس زمین‌های خوبی را گرفتند ما این موضوع را پیگیری می‌کنیم و علت را بررسی خواهیم کرد.

تسریع در روند واگذاری زمین برای طرح‌های سرمایه‌گذاری، گلایه ازافزایش اجاره‌بها در طبس  و کاهش درصد تسهیلات مسکن از مشکلات و درخواست‌ها مطرح شده از سوی مردم شهر طبس به وزیر راه و شهرسازی بود.

کد خبر: ۱۰۶٬۹۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha